Elisa ExCellence 2020 strategiaverkosto

Elisa ExCellence 2021

Liity CX-strategiaverkostoon!

Elisa ExCellence 2021 on asiakaskokemuksen ja digitalisaation ympärille syntynyt verkosto. Verkoston tavoitteena on tukea liiketoimintapäättäjiä kehittämään parempia työntekijä- ja asiakaskokemuksia. Verkostossa jaamme myös tietoa ja oppeja, miten liiketoimintaprosesseja voi digitalisoida ja automatisoida asiakaslähtöisesti. Verkostossa on mukana Elisan lisäksi joukko asiantuntijoita, asiakkaitamme ja kumppaneitamme.

Tule mukaan Elisa ExCellence 2021 -verkostoon. Verkoston avulla opit parhaista käytänteistä, uusista teknologioista sekä tutkimustuloksista CX:n ympäriltä. Lisäksi järjestämme innostavia Meet&Greet -tapaamisia, joissa pääset kuulemaan oppeja monialaisilta osaajilta. Verkostoon liittyminen on maksutonta ja ei velvoita mihinkään.

liity mukaan

Kohti parempia asiakaskokemuksia nyt ja tulevaisuudessa

Teemme tiivistä yhteistyötä asiakkaidemme kanssa, jotta löydämme parempia tapoja parantaa asiakaskokemusta eri aloilla. CX-projekteissa hyödynnämme vahvasti palvelumuotoilun keinoja, asiantuntijoidemme osaamista sekä digitalisaation työkaluja. Näin tunnistamme asiakaskokemuksen pullonkaulat ja voimme kehittää niihin asiakaslähtöisiä ratkaisuja.

Rakennetaan yhdessä tie kohti parempaa asiakastyytyväisyyttä ja kannattavaa liiketoimintaa. Tutustu palveluihimme ja ota yhteyttä!

Elisan CX-palvelut

Elisan opas asiakaskokemuksen mittaamisesta

Opas: Asiakaskokemuksen mittaaminen

Mitkä ovat oikeat mittarit asiakaskokemuksen seuraamiseen ja miten osoittaa asiakaskokemuksen hyöty liiketoiminnalle? Keräsimme asiantuntijoidemme vinkit ja neuvot. Lue lisää ja lataa ilmainen opas:

Lataa opas

Asiakaskokemus kilpailueduksi tutkimus

Opas: Asiakaskokemus kilpailueduksi 2020

Miten asiakaskokemuksesta saa merkittävää kilpailuetua?

Teimme Asiakaskokemus Kilpailueduksi 2020 -tutkimuksen suomalaisten yritysten kesken. Lataa tutkimuksen yhteenveto ilmaiseksi tästä:

lataa opas