Elisa ExCellence 2020 strategiaverkosto

Elisa ExCellence 2021

Liity CX-strategiaverkostoon!


Elisa ExCellence 2021 on asiakaskokemuksen ja digitalisaation ympärille syntynyt verkosto. Verkoston tavoitteena on tukea liiketoimintapäättäjiä kehittämään parempia työntekijä- ja asiakaskokemuksia. Verkostossa jaamme myös tietoa ja oppeja, miten liiketoimintaprosesseja voi digitalisoida ja automatisoida asiakaslähtöisesti. Verkostossa on mukana Elisan lisäksi joukko asiantuntijoita, asiakkaitamme ja kumppaneitamme.

Tule mukaan Elisa ExCellence 2021 -verkostoon. Verkoston avulla opit parhaista käytänteistä, uusista teknologioista sekä tutkimustuloksista CX:n ympäriltä. Lisäksi järjestämme innostavia Meet&Greet -tapaamisia, joissa pääset kuulemaan oppeja monialaisilta osaajilta. Verkostoon liittyminen on maksutonta ja ei velvoita mihinkään.

Elisan opas asiakaskokemuksen mittaamisesta
Asiakaskokemus kilpailueduksi tutkimus