IT-tukipalvelu Yleinen IT-tukipyynnöistä voi päästä kokonaan eroonKun yrityksen IT auttaa loppukäyttäjiä jo ennen tukipyynnön lähettämistä, toiminta tehostuu ja käyttäjätyytyväisyys paranee. IT-alan perisynti on jähmeiden käytäntöjen taakse piiloutuminen: jäädään odottamaan, että asiakas tekee tukipyynnön kohtaamastaan ongelmasta, koska … Jatka lukemista 3.4.2018 Lukuaika 2 min
Yleinen IT-tukipyynnöistä voi päästä kokonaan eroonKun yrityksen IT auttaa loppukäyttäjiä jo ennen tukipyynnön lähettämistä, toiminta tehostuu ja käyttäjätyytyväisyys paranee. IT-alan perisynti on jähmeiden käytäntöjen taakse piiloutuminen: jäädään odottamaan, että asiakas tekee tukipyynnön kohtaamastaan ongelmasta, koska … Jatka lukemista 3.4.2018 Lukuaika 2 min