Kutsu puheentunnistuksen webinaariin 16.6.2020

Lukuaika < 1 min

Suomen kielen puheentunnistus tekee vauhdilla tuloaan ja asiakaspalvelu on yksi ensimmäisistä käyttökohteista. Elisan teettämän tutkimuksen* mukaan suomalaisyritysten liiketoimintapäättäjät aikovat ensimmäisten joukossa hyödyntää puheentunnistusta vastatakseen muun muassa näihin kysymyksiin:

Miten puhebotteja hyödynnetään asiakkaan asiointiasian vireille laittamisessa? Miten puhelinvalikot voidaan korvata? Miten puheentunnistusta käytetään asiakaspalvelun datan analysoinnissa?

Elisan Petteri Peltosen vieraana on operatiivinen johtaja Jukka Akselin K2 Turvapalveluista. Turvallisuustekniikan ja kiinteistöautomaation palvelukeskus K2 käyttää puheentunnistusta asiakaspalvelussaan. Asiakkaan saama palvelu on sujuvaa ja kaikkiin toimenpiteisiin pystytään reagoimaan nopeasti. Toimeksiannot ja palvelupyynnöt välitetään välittömästi oikeaan palvelukanavaan.

 

Lue lisää Elisan ja Aalto-yliopiston kehityshankkeen 9.6.2020 julkaistusta tiedotteesta Elisan kehittämä suomen kielen puheentunnistus parantaa asiakaspalvelua. Ilmoittaudu puheentunnistuksen pilottiasiakkaaksi täältä.

*tutkimus: IRO Research 12/2019