Kiitos mielenkiinnostasi digitaalisen asiakaskohtaamisen rakentamiseen!1.10.2015 · Yleinen Kiitos latauksestasi! Saat ladattua ja tallennettua oppaan käyttöösi heti alla olevasta napista. Toivottavasti oppaan avulla löydät apua digitaalisen asiakaskohtaamisen kehittämiseksi. Lataa digitaalisten asiakaskohtaamisten opas Lue lisää ja tutustu muihin oppaisiimme: Digitaalinen markkinointi Myynnin digitalisointi Asiakaspalvelun digitalisointi Asiakasarvon kasvattaminen Tutustu myös muihin yritysjohdolle suunnattuihin oppaisiimme: Yritysjohdon IOT-opas Yritysjohdon pilvipalveluopas Muistilista pilvipalveluiden ostajalle Ota yhteyttä Kaikki artikkelit Jaa artikkeli Jaa FacebookissaTwiittaaJaa LinkedInissä Jaa
Tuote-esittely Käytettävyyttä, ominaisuuksia ja nopeutta – Samsungin S21-mallit ennakkotilattavissaSamsungin Galaxy S21 -sarjan huippupuhelimet sopivat aktiivisille ja liikkuville käyttäjille. Puhelinten erinomainen suorituskyky, käytettävyys ja ensiluokkaiset kamerat tekevät päivittäisestä käytöstä sujuvaa ja mukavaa niin töissä kuin vapaalla. Samsung on onnistunut … Jatka lukemista 14.1.2021
Ajankohtaista Etätyö vaatii johtajalta aikaa, empatiaa ja selkeyttäEtätöissä johtajan on nähtävä entistä enemmän vaivaa huomatakseen, miten yrityksessä jaksetaan, Jabran Tero Tolonen sanoo. Kuva: Jabran mediapankki Kun koronakartat alkoivat hohtaa keväällä punaisena, siirryttiin Jabralla monen muun yrityksen tavoin … Jatka lukemista 17.12.2020