Hyppää sisältöön
  • Elisa Yrityksille
    • Blogit
    • Kaikki avainsanat
Kaikki artikkelit

22.1.2021 ·

Ota yhteyttä  Kaikki artikkelit

Jaa artikkeli

Jaa FacebookissaTwiittaaJaa LinkedInissä
Jaa

Uusimmat artikkelit

Blogit

Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti

Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittäminen on tärkeää kilpailukyvylle ja monet yritykset kehittävät niitä aktiivisesti. Asiakaspalvelun ja asiointikokemuksen kehittämisessä ei ole kyse vain tuotannollisesta tehokkuudesta, vaan samalla mietitään, mitä lisäarvoa se tuo … Jatka lukemista

23.2.2021
Case

Toimiva IT luo turvaa hoivakodin arkeen

19.2.2021
Yleinen

Yrittäjä ei jää yksin Elisan asiakkaana

19.2.2021
Yleinen

Uusia asioita ja tulosta syntyy yhdessä tekemällä

19.2.2021
Blogit

Röyhkeää verkkopalvelua

17.2.2021
Ajankohtaista

Otava katsoo 5G:n läpi koronan jälkeiseen aikaan

16.2.2021
Yleinen

Palveluhallinta ICT-kehityksen vauhdittajana

16.2.2021
Case

5G vauhdittaa virtuaalista tapahtumaa

Yritystapahtumia järjestävä Marco Group uudistui ja vei tapahtumansa verkkoon. Virtuaalinen elämys vaatii 5G:n tuomaa sujuvuutta ja nopeutta. Kuvat: Marco Group Kun Suomen hallitus piti televisiossa ensimmäistä infotilaisuuttaan viime vuoden maaliskuussa … Jatka lukemista

8.2.2021
Blogit

Puheentunnistuksella analoginen puhe digitaaliseksi dataksi

8.2.2021
Case

Pohjois-Karjalan Osuuskauppa – monikanavainen asiakaskuuntelu PKO Raadilla

3.2.2021
Tuote-esittely

Samsung Galaxy S21 Ultra haastaa työkäytössä jo kannettavan tietokoneen

29.1.2021
Blogit

Onko johto digitalisaation jarru?

29.1.2021