Tasokkaat puhelimet on arvostettu etu Deloittella – “Sujuvoittaa nykyaikaista hybridityötä”

Lukuaika 2 min

Työntekijöihinsä satsaava Deloitte tarjoaa asiantuntijoilleen Applen uusimmat puhelimet. Työtyytyväisyyttä lisäävät paitsi hyvät laitteet myös Elisan toimiva huolto- ja vaihtopalvelu. 

“Pelkästään viimeisen kuukauden aikana meillä on aloittanut 60 uutta asiantuntijaa”, kertoo Leena Nyström, Deloitten henkilöstöjohtaja. 

Liikkeenjohdon asiantuntijapalveluita ja tilintarkastusta tarjoava Deloitte on maailman johtava asiantuntijaorganisaatio. Yrityksellä on Suomessakin 750 asiantuntijaa, kolmella paikkakunnalla. Yritys kasvaa kovaa vauhtia ja palkkaa jatkuvasti uusia asiantuntijoita. 

Potentiaalisten työntekijöiden kiinnostuksen herättäminen aloitetaan jo opiskeluvaiheessa trainee-ohjelmilla. Nyströmin mukaan parhaat tekijät saadaan, kun yrityksellä on paitsi kiinnostavia töitä myös hyvä maine.  

Hyvä työnantajamielikuva taas kasvaa erinomaisesta asiantuntijakokemuksesta, jota tukevat muun muassa mielekäs työ, hyvä johtaminen ja toimiva työympäristö. Työnantajamielikuva on rekrytoinneissa ponkaissut yhdeksi tärkeimmistä asioista myös Deloittella. Parhaat puhelimet kaikille asiantuntijoille onkin heillä itsestään selvä osa hyvää työympäristöä. 

Hyvät puhelimet osa erinomaista asiantuntijakokemusta 

“Hyvät työvälineet ovat tärkeä osa erinomaista asiantuntijakokemusta ja auttavat työssä onnistumisessa. Siksi meillä tarjotaan kaikille asiantuntijoille laadukkaat puhelimet”, Nyström sanoo.  

Deloittella on käytössä Elisan Palvelupäätelaite-palvelu, jonka avulla asiantuntijat voivat itse tilata omalla tunnuksella portaalista haluamansa puhelimen toivomaansa osoitteeseen. Palveluun sisältyy myös vika- ja asiakaspalvelu, joka auttaa aina tarvittaessa. Työntekijöille tarjotaan uusimmat iPhone 13 5G-puhelimet. Halutessa voi pienellä lisämaksulla ottaa myös vaikkapa lippulaivamallin. Oman laitteensa voi päivittää uuteen kahden vuoden välein.  

Deloitten henkilöstöjohtaja Leena Nyström.

“Asiantuntijamme saavat aina moderneimmat puhelinmallit, mikä sujuvoittaa nykyaikaisen hybridityön tekemistä”, Nyström sanoo. 

Koronapandemia on vauhdittamassa työn tekemisen murrosta. Jatkossa työtä tehdään Deloittellakin yhtä lailla etä- kuin lähityönäkin. Hybridityö on tullut jäädäkseen yritykseen, jossa töitä tehdään toimistolla, asiakkaan tiloissa, kotitoimistolla ja tien päällä. Tässä mallissa hyvillä puhelimilla on merkitystä. 

“Puhelimien sovelluksilla voi nykyään hoitaa monet aiemmin ainoastaan tietokoneilla tehdyt asiat. Hyvä puhelin on yhä tärkeämpi työväline, joka mahdollistaa vaivattoman työnteon vaikka tien päällä”, Nyström sanoo. 

“Elisan tarjoama palvelu säästää myös aikaa niin asiantuntijoilta kuin työnantajalta, kun puhelimien valinta, hankinta ja vaihto on tehty vaivattomiksi. Laitteen rikkoutuessakin tilalle toimitetaan uusi, joten ilman puhelinta ei tarvitse olla missään välissä”, Nyström lisää. 

Puhelimien ympäristöystävällinen kierrättäminen tärkeää 

Deloittelle ja yrityksen asiantuntijoille hiilijalanjälkeä pienentävät toimintatavat ovat tärkeitä. Ympäristöystävällisiin ratkaisuihin pyritään myös puhelimia uusittaessa. Elisan Palvelupäätelaite-palvelussa laitteiden elinkaarenhallintaan sisältyy kierrätysmalli, jota Deloittellakin arvostetaan: asiantuntija voi lunastaa laitteen edullisesti vaikka perheelle jatkokäyttöön tai vaihtoehtoisesti Elisa kunnostaa laitteen myytäväksi käytettynä. 

“On tärkeää, että laitteiden kierrätys on järjestetty ekologisesti. Elisan palvelun tarjoama laitteiden elinkaaren hallinta varmistaa, etteivät vanhat laitteet jää kierrättämättä vastuullisesti. Tämä on tärkeä arvo niin yritykselle kuin sen asiantuntijoille”, Nyström sanoo. 

Deloittella noin 80 prosenttia asiantuntijoista lunastaa vanhan laitteensa. Näin hiilijalanjälki myös pysyy pienenä puhelinta vaihdettaessa. 

Lataa maksuton opas:

Hybridityön parhaat käytännöt – tarkistuslista