Yritysten OmaElisa - Asiointi

Yritysten OmaElisa

Yritysten OmaElisassa arki on helpompaa! Heitä hyvästit vuoronumeroille ja odotusmusiikille, ja hoida yrityksesi asioita silloin kun sinulle parhaiten sopii.

Miksi Yritysten OmaElisa?

Kun rekisteröidyt Yritysten OmaElisaan, saat arjen helpotusta ja rahanarvoisia etuja.

Voit halutessasi silti aina ottaa yhteyttä omaan yhteyshenkilöösi tai yritysasiakaspalveluun.

Asioi yritysten OmaElisassa

Asiointi

  • Hallitse yrityksesi laitteita, liittymiä ja monia lisäpalveluita ilman palvelumaksuja
  • Maksa laskut, tarkastele laskuhistoriaa, muokkaa laskutustietoja ja lataa laskukopioita
  • Chattaa tarvittaessa suoraan asiakaspalvelijan kanssa

Lukkiutuiko luuri kriittisellä hetkellä? Tarkista liittymäsi PUK-koodi maksutta OmaElisassa mihin vuorokauden aikaan tahansa.

Tilaa yritysten OmaElisasta

Ostaminen

  • Tilaa laitteet ja liittymät yritysverkkokaupan laajasta ja monipuolisesta valikoimasta. Kaupassa on alv. aina 0 %, nopea toimitus jo seuraavaksi arkipäiväksi, 36 kuukauden kuluton ja koroton maksuaika sekä joustavat maksutavat (lasku tai korttimaksu)
  • Päivitä yrityksesi puhe- ja nettiliittymiä kätevästi yhdestä paikasta
  • Tarkastele tilaushistoriaa ja seuraa tilausten etenemistä
  • Löydä juuri sinun yrityksellesi suunnattuja etuja ja tarjouksia

Tupsahtiko postiluukusta muistutuslasku? Vältä kurjat kirjekuoret tilaamalla OmaElisasta ilmainen laskumuistutus puhelimeesi.

Saa tukea yritysten OmaElisassa

Tuki

  • Chattaa tarvittaessa suoraan asiakaspalvelijan kanssa
  • Löydä asiakaspalvelun yhteystiedot, laitteiden käyttöohjeet ja vastaukset yritysasiakkaiden kysytyimpiin kysymyksiin

Pimahtiko tietokone? Tarkista OmaElisasta laitteesi takuuaika ja toimintaohjeet heti kun tilanne on päällä.

Ratkaise ongelmatilanteet netissä nopesti korjaimen avulla

Korjaimet

  • Yritysten OmaElisassa ratkaise netti- tai puheliittymääsi koskettavat ongelmatilanteet nopeasti netissä korjaimen avulla
  • Voit testata Yritysten OmaElisassa tai Työntekijän OmaElisassa liittymäsi yhteyden toimivuuden sekä tarkistaa tiedossa olevat häiriöt ja huoltotyöt, jotka mahdollisesti vaikuttavat liittymäsi toimintaan
  • Korjaimen avulla voit tarvittaessa jättää myös vikailmoituksen vikapalveluumme kellonajasta riippumatta
Vinkkejä yritysten OmaElisan käyttöön

Vinkkejä Yritysten OmaElisan käyttöön

  • Kuka voi käyttää Yritysten OmaElisaa? Tarvitset yrityksesi nimenkirjoitusoikeuden hoitaaksesi yrityksesi asioita Yritysten OmaElisassa. Jos olet yrityksen työntekijä, voit rekisteröityä Työntekijän OmaElisaan ja tarkistaa käytössäsi olevien laitteiden asetukset tai seurata liittymäsi datankäyttöä vaikka reissun päällä.
  • Mistä saan Yritysten OmaElisa -tunnukset? Tunnistaudu henkilökohtaisilla pankkitunnuksillasi ja luo tunnukset helposti parilla klikkauksella.

Selaa lisää ohjeita ja vinkkejä Yritysten OmaElisan käyttöön.

Rakennamme parempaa asiakaskokemusta

Rakennamme parhaillaan entistä ehompaa OmaElisaa yrityksille. Jotta palvelu toimisi ilman katkoja kaikille asiakkaillemme, on siitä tällä hetkellä käytössä kaksi versiota: Yritysten OmaElisa ja OmaElisa Classic.

Suurin osa asiakkaistamme käyttää vain jompaakumpaa versiota, mutta koska kaikki toiminnallisuudet eivät ole vielä käytössä uudessa OmaElisassa, surffaa osa asiakkaistamme sekä uudella, että vanhalla puolella.

Voit liikkua uuden ja vanhan palvelun välillä yksillä ja samoilla tunnuksilla.