Elisan päivää vietettiin 19.11. Tältä sivulta löydät virtuaalitapahtuman tallenteet!
Katso koko tilaisuuden tallenne!
Yrittäjä, #uskallanäkyä!
Sanna Jylänki, innostava rohkaisija
Digitaalisuus ja sosiaalinen media ovat ilmaisia työkaluja, jotka yrittäjä voi valjastaa kaupantekoon – omalla tavallaan ja omia tarinoita hyödyntäen. Tärkeintä on lähteä liikkeelle!
Case: Uusi tapa toimia: kauneus- ja hyvinvointipalvelut kuuluvat kaikille
Krista Huhtala-Jenks (MAJSuomi)
Miten digitaalinen ratkaisu yhdistää kaikenlaiset kauneus- ja hyvinvointialan yrittäjät sekä ostohalukkaat asiakkaat, aitoa asiakasarvoa tuottamalla?
Paneeli: Asiakashankinnan kanavana verkkosivut
Krista Huhtala-Jenks (MAJSuomi), Sanna Jylänki, innostava rohkaisija ja Ville Rissanen (Giosg.com)
Tehdäkseen digitaalista asiakashankintaa ei tarvitse ryhtyä digiguruksi: yrittäjälle on helposti saatavilla useita erilaisia työkaluja perinteisemmästä Googlen hakukoneesta chattibotteihin. Valinnassa tulee ottaa huomioon, ketkä ovat juuri sinun asiakkaitasi.
Case: Miten korona digitalisoi koulutusyrittäjän arjen?
Juho Toivola, yrittäjä
Työ- ja organisaatiopsykologi Juho Toivola ajatteli, ettei koulutuspalveluita voisi tarjota virtuaalisesti. Luulo osoittautui vääräksi: vaikka aluksi kalenteri tyhjenikin, digitaalisten verkkokurssien järjestäminen on osoittautunut toimivaksi bisnekseksi.
Paneeli: Miten asiakastapaamiset siirretään onnistuneesti verkkoon?
Anneli Komi (BusinessMaker Solutions), Juho Toivola, yrittäjä, Linda Nilsson (Liveto Group) ja Osnat Mangs (Sisters Inc.)
Virtuaalitapahtumien tai -kohtaamisten ei tarvitse poiketa livetapahtumista: samat lainalaisuudet pätevät. Molemmissa pyritään vaikuttamaan vastapuolen käyttäytymiseen. Se tapahtuu vetoamalla tunteisiin – aistien kautta vaikuttamalla.