Rohkea voittaa aina – onnistuneita asiakaskohtaamisia verkossa

Elisan päivää vietettiin 19.11. Tältä sivulta löydät virtuaalitapahtuman tallenteet!


Katso koko tilaisuuden tallenne!

Yrittäjä, #uskallanäkyä!

Sanna Jylänki, innostava rohkaisija

Digitaalisuus ja sosiaalinen media ovat ilmaisia työkaluja, jotka yrittäjä voi valjastaa kaupantekoon – omalla tavallaan ja omia tarinoita hyödyntäen. Tärkeintä on lähteä liikkeelle!

Katso tallenne

Case: Uusi tapa toimia: kauneus- ja hyvinvointipalvelut kuuluvat kaikille

Krista Huhtala-Jenks (MAJSuomi)

Miten digitaalinen ratkaisu yhdistää kaikenlaiset kauneus- ja hyvinvointialan yrittäjät sekä ostohalukkaat asiakkaat, aitoa asiakasarvoa tuottamalla?

Katso tallenne

Paneeli: Asiakashankinnan kanavana verkkosivut

Krista Huhtala-Jenks (MAJSuomi), Sanna Jylänki, innostava rohkaisija ja Ville Rissanen (Giosg.com)

Tehdäkseen digitaalista asiakashankintaa ei tarvitse ryhtyä digiguruksi: yrittäjälle on helposti saatavilla useita erilaisia työkaluja perinteisemmästä Googlen hakukoneesta chattibotteihin. Valinnassa tulee ottaa huomioon, ketkä ovat juuri sinun asiakkaitasi.

Katso tallenne

Case: Miten korona digitalisoi koulutusyrittäjän arjen?

Juho Toivola, yrittäjä

Työ- ja organisaatiopsykologi Juho Toivola ajatteli, ettei koulutuspalveluita voisi tarjota virtuaalisesti. Luulo osoittautui vääräksi: vaikka aluksi kalenteri tyhjenikin, digitaalisten verkkokurssien järjestäminen on osoittautunut toimivaksi bisnekseksi.

Katso tallenne

Paneeli: Miten asiakastapaamiset siirretään onnistuneesti verkkoon?

Anneli Komi (BusinessMaker Solutions), Juho Toivola, yrittäjä, Linda Nilsson (Liveto Group) ja Osnat Mangs (Sisters Inc.)

Virtuaalitapahtumien tai -kohtaamisten ei tarvitse poiketa livetapahtumista: samat lainalaisuudet pätevät. Molemmissa pyritään vaikuttamaan vastapuolen käyttäytymiseen. Se tapahtuu vetoamalla tunteisiin – aistien kautta vaikuttamalla.

Katso tallenne