Tulevaisuus







Tekoäly ja älykkäät tietämyskannat tulevat lähivuosina muuttamaan asiakaspalvelua merkittävällä tavalla. Ja erikoista kyllä, teknologia voi tehdä myös ihmisasiakaspalvelijoista fiksumpia. Asiakaspalvelu on sana, johon ainakin vielä liittyy hyvin voimakkaasti mielikuvasta ihmisestä … Jatka lukemista




Timo Niskanen, Roche Diagnostics:
”Digitalisaatio on terveydenhuollon elinehto”

Liikenne älykaupungissa – Voiko matkustamisesta tehdä palvelua?

Tutkimus: Kasvuhakuiset PK-yritykset digitalisaation edelläkävijöitä

Automaatio ja offshoring
Globalisaatio ja ICT linkittyvät toisiinsa kahdensuuntaisesti. Nyt käynnissä oleva globalisaation aalto pohjautuu pitkälti ICT:lle ja toisaalta taas juuri globalisaatio vaikuttaa ICT:hen ehkä toimialoista kaikkein eniten. Vaikutus on ollut niin suuri, … Jatka lukemista