CXPA Finland Hackissa ratkotaan ajankohtaisia CX-haasteita

CXPA Finland Hackissa ratkotaan digitaalisten mediapalveluiden asiakaskokemus- ja palvelumuotoiluhaasteita. Tänä vuonna tapahtuma järjestetään online-tapahtumasarjana yhteistyössä Elisan, Ylen, Shiruten ja CXPA Finlandin kesken.

CXPA Finland Hack alkoi 4.5. Kick off -tilaisuudella, jatkuu virtuaalisin pienryhmätapaamisin ja päättyy finaaliin 25.5. Tavoitteena on työstää erilaisia ratkaisuja ajankohtaisiin CX- ja palvelumuotoilun haasteisiin, Experience Economy -teeman mukaisesti.

Hackissa ratkotaan asiakaskokemuksiin liittyviä haasteita CXPA Finlandin ja Elisan vapaaehtoisten fasilitaattorien tukemana pienryhmätyöskentelynä. Tapahtumaan osallistuu lisäksi useita Ylen asiantuntijoita.

Haasteet on muotoiltu seuraavien teemojen ympärille:

  • Strategia ja asiakaskokemus
  • Asiakaspolun kehittäminen
  • Puheentunnistus, ääniohjaus ja uudet käyttöliittymät

 

Tapahtuman puheenjohtajana toimii CXPA Finlandin toiminnanjohtaja ja Shiruten toimitusjohtaja Sirte Pihlaja. Kick off -tilaisuutta oli avaamassa myös Katja Bäckström, Director, CX Business Solutions, Elisalta. ”Kokeileva kehittäminen Design Thinking -metodeita hyödyntäen auttaa organisaatioita onnistumaan, koska loppukäyttäjät ja henkilöstö nostetaan kehittämisen keskiöön jo prosessin alkuvaiheessa. On hienoa päästä jakamaan osaamista ja oppimaan yhdessä”, Katja uskoo.

Elisa oli mukana myös ensimmäisessä CXPA Hackissa vuonna 2019, jossa kehitettiin Aseman Lasten toimintaa.

Lue lisää CXPA Finland Hackista CXPA Finlandin sivuilta.

Lue ratkaisuistamme asiakaskokemuksen parantamiseksi.