Data

Elisa vei Valmetin tietoverkon 2030-luvulle
28.4.2022
Lukuaika 2 min

Suojaa ja varmista kriittiset tiedostot M365-pilvipalveluissa
26.4.2022
Lukuaika 2 min

Näin ennakoit asiakkaasi ongelman: tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivista
14.4.2022
Lukuaika 3 min

Smart Building – älykästä ja ennakoivaa kiinteistönhallintaa S-ryhmässä
29.3.2022
Lukuaika 4 min

Vinkkimme asiakasdatan kanssa painivalle markkinointijohtajalle
9.12.2021
Lukuaika 2 min

Liikkumisdata tarjoaa yrityksille asiakasymmärrystä ja kilpailuetua
14.10.2021
Lukuaika 2 min

Millainen on tulevaisuuden asiakaspalvelija?
Asiakaspalvelun rooli on muuttumassa. Digitaalinen murros ja viimeistään koronapandemia ovat muuttaneet tapaamme viettää aikaa, asioida ja tehdä töitä. Kaikki tämä on muovannut myös sitä, miten yritykset palvelevat asiakkaitaan. Asiakaspalvelu on … Jatka lukemista
7.10.2021
Lukuaika 3 min

Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin
30.9.2021
Lukuaika 3 min

5 vinkkiä onnistuneeseen IoT-projektiin
29.6.2021
Lukuaika 3 min

Tukeeko CRM-datanne myynnin työtä ja analyysiä?
27.4.2021
Lukuaika 3 min

Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti
23.2.2021
Lukuaika 3 min

IT-resurssit liiketoiminnan kehittämiseen
12.6.2020
Lukuaika 3 min

Uusasiakashankinnan haasteet ja miten pureutua tähän systemaattisesti
27.5.2020
Lukuaika 2 min

Asiakaspoistuman ennakointi
Tutkimusten mukaan uuden asiakkaan hankkiminen on merkittävästi kallimpaa kuin nykyisen asiakkaan pitäminen. Asiakaspoistuman (churn) minimointi on siis asia, johon kannattaa panostaa. Tässä blogissa tullaan käymään läpi, miten prediktiivistä analytiikkaa hyödyntämällä … Jatka lukemista
27.5.2020
Lukuaika 2 min

Elisan ratkaisu auttaa ennustamaan koronaviruksen leviämistä
24.4.2020
Lukuaika 2 min

Tekoäly, koneoppiminen ja data yritysten liiketoiminnassa
17.5.2019
Lukuaika 2 min

Data on digitalisaation ja tekoälyn perusta
2.11.2018
Lukuaika 2 min

Miten kyberturvallisuus on muuttunut?
28.9.2018
Lukuaika < 1 min