Palvelumuotoilu
Näin ennakoit asiakkaasi ongelman: tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivista
14.4.2022
Lukuaika 3 min
CXPA Finland Hack 2021 -kisassa voittajaksi nuorten mediayleisöjen sitouttamista tukeva ehdotus
26.5.2021
Lukuaika 2 min
Pohjois-Karjalan Osuuskauppa – monikanavainen asiakaskuuntelu PKO Raadilla
3.2.2021
Lukuaika 4 min
Tunnista uudet liiketoimintamahdollisuudet ketterien ja nopeiden kokeilujen avulla
26.1.2021
Lukuaika 4 min
Ravintolapalvelualusta sekä hyvinvoinnin ja muodin digipalvelu Pirkanmaan Osuuskaupalle
20.1.2021
Lukuaika 4 min
Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä
Yrityksen kilpailukyvyn tärkeimpiä tekijöitä on asiakaskokemus. Tieto siitä, mitkä asiat tuottavat asiakkaille eniten arvoa, auttaa kehittämään liiketoiminnan kannattavuutta ja vähentämään turhaa tekemistä. Tietoa asiakaskokemuksesta ei kuitenkaan käytetä liiketoiminnan johdossa kovin … Jatka lukemista
15.12.2020
Lukuaika 2 min
Palvelumuotoilu ratkoo liiketoiminnan haasteita myös etänä
12.6.2020
Lukuaika 3 min
Mitä onnistunut palvelumuotoilu edellyttää?
7.2.2020
Lukuaika 2 min
Ilmapiiri IoT:n ympärillä: Mitä mieltä ovat 10 edelläkävijää eri teollisuudenaloilta?
8.2.2019
Lukuaika 2 min
Näkökulma: Designia skeptikoille?
15.1.2019
Lukuaika 2 min