Palvelumuotoilu

Näin ennakoit asiakkaasi ongelman: tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivista
14.4.2022
Lukuaika 3 min

CXPA Finland Hackissa ratkotaan ajankohtaisia CX-haasteita
5.5.2021
Lukuaika < 1 min

Pohjois-Karjalan Osuuskauppa – monikanavainen asiakaskuuntelu PKO Raadilla
3.2.2021
Lukuaika 3 min

Tunnista uudet liiketoimintamahdollisuudet ketterien ja nopeiden kokeilujen avulla
26.1.2021
Lukuaika 4 min

Ravintolapalvelualusta sekä hyvinvoinnin ja muodin digipalvelu Pirkanmaan Osuuskaupalle
Pirkanmaan Osuuskauppa ja Elisa kehittivät yhdessä Minun Sokos -digipalvelun ja Prisma Pirkkalan ruokamaailman asiointipalvelun Pirkanmaan Osuuskaupalle kehitettiin vuonna 2020 kahta digitaalista palvelua, joilla vastata asiakkaiden tarpeisiin entistä paremmin ja heidän … Jatka lukemista
20.1.2021
Lukuaika 4 min

Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä
15.12.2020
Lukuaika 2 min

Palvelumuotoilu ratkoo liiketoiminnan haasteita myös etänä
12.6.2020
Lukuaika 3 min

Mitä onnistunut palvelumuotoilu edellyttää?
7.2.2020
Lukuaika 2 min

Ilmapiiri IoT:n ympärillä: Mitä mieltä ovat 10 edelläkävijää eri teollisuudenaloilta?
8.2.2019
Lukuaika 2 min

Näkökulma: Designia skeptikoille?
15.1.2019
Lukuaika 2 min