Myynti ja markkinointi







Verkkokauppa avasi Body Lifelle mahdollisuudet tavoittaa suuria asiakasryhmiä. Verkkokauppa on ennen kaikkea satsaus tulevaisuuteen. Helsingin Ullanlinnassa, komean satavuotiaan talon kivijalassa hellitään kehoa ja mieltä. Kaisa Laineen puolentoista vuoden ikäisellä hieronta- … Jatka lukemista





5 tapaa parantaa yrityksesi verkkosivua

Yksikanavaisuudesta kaikkikanavaisuuteen

Oma verkkopalvelu on Valion tärkein media
Miljoona maitotuotteista pitävää suomalaista vierailee Valion uudistetussa verkkopalvelussa joka kuukausi. Käyttäjäkokemuksestaan palkittu palvelu on Valion tärkein media, jonka kehittämistä ohjaa kuluttajien tarpeiden pohjalta rakennettu asiakasymmärrys. Digitalisaatio on kuohauttanut yli satavuotiaan … Jatka lukemista

Netiketti tukee digiviestijää
