Myynti ja markkinointi

Verkkokaupan yllättävät trendit
8.11.2017
Lukuaika 2 min

Ketterä energia- ja vesiyhtiö on jo totta
20.10.2017
Lukuaika 2 min

Maxin Kala kasvattaa myyntiä Elisa Kassan avulla
9.10.2017
Lukuaika 2 min

”Pienyritykset ansaitsevat kaikki samat mahdollisuudet kuin jättiläisetkin”
7.9.2017
Lukuaika 3 min

Elisa Kassa helpottaa urheilumyymälän arkea
28.4.2017
Lukuaika 2 min

Body Life etsii verkkokaupassa hittituotetta jolla räjäyttää markkinat
24.4.2017
Lukuaika 2 min

Chat toi Kellopuodille ison kaupan heti ensimmäisenä päivänä
Kellopuoti halusi olla lähempänä asiakasta ja otti käyttöön chat-palvelun. Asiakaspalvelu parani kuin huomaamatta ja kauppa käy paremmin, persoonallisemmalla otteella. Pohjoissavolainen Kellopuoti otti chatin verkkokauppansa tueksi pari vuotta sitten. ”Halusin olla … Jatka lukemista
20.3.2017
Lukuaika 2 min

5 vinkkiä modernin kaupan rakentamiseen
27.1.2017
Lukuaika 3 min

5 tärkeintä uudenvuodenlupausta markkinoijalle
11.1.2017
Lukuaika 2 min

5 askelta asiakastyytyväisyyden parantamiseksi
6.9.2016
Lukuaika 2 min

5 tapaa parantaa yrityksesi verkkosivua
2.5.2016
Lukuaika 2 min

Yksikanavaisuudesta kaikkikanavaisuuteen
16.10.2015
Lukuaika < 1 min

Oma verkkopalvelu on Valion tärkein media
1.9.2015
Lukuaika 2 min

Netiketti tukee digiviestijää
Videopalaverit, some-kanavat, pikaviestit ja meilit – sähköinen viestintä viuhuu työelämässä. Monikanavaista kommunikointia voidaan tukea selkeillä pelisäännöillä. Digimaailmassa pätevät samat periaatteet kuin perinteisessäkin viestinnässä. Viestin vastaanottaja on aina toinen ihminen, joka … Jatka lukemista
4.5.2015
Lukuaika 2 min

Yritysviestintää monikanavaisesti
13.4.2015
Lukuaika < 1 min