Blogit Mistä syntyy yrityksesi erinomainen asiakaskokemus? Millainen on sinulle viimeksi positiivisen muistijäljen jättänyt asiakaspalvelukokemus? Onnistuiko palveluasenne yllättämään sinut? 29.8.2022 Lukuaika 2 min
Case Ravintolapalvelualusta sekä hyvinvoinnin ja muodin digipalvelu Pirkanmaan Osuuskaupalle 20.1.2021 Lukuaika 4 min
Case Ring, ring ja rautakauppa vastaaNopeasti kasvava Bygghemma Finland haluaa iskeä kiinni online-rautakauppaan. Elisa Ring tarjosi helpon ja toimivan asiakaspalveluratkaisun nälkäisen yrityksen tarpeisiin. Kaupankäynti verkossa kasvaa, mutta kodinrakentamisessa se on vielä pientä. Se on mahdollisuus, … Jatka lukemista 4.12.2019 Lukuaika 2 min
Vinkit Chatin pieni ikkuna avaa uusia mahdollisuuksia pk-yrityksen myyntiinChat-palvelu nähdään usein vain mahdollisuutena vastata asiakkaan kysymyksiin, mutta se on paljon muutakin. Tässä viisi loistavaa syytä panostaa chattiin ja kehittää sen avulla omaa liiketoimintaa. Teksti: Kalle Viira 1. Kysy … Jatka lukemista 6.2.2017 Lukuaika 2 min