Blogit Miten tehdä onnistunut digiloikka B2B-myynnissä?Pakko tekee välillä hyvää. Se saa kokeilemaan ja uudistamaan toimintamalleja nopeasti ja keskittymään oikeasti olennaiseen. Myynnissä se olennainen on asiakas ja aito läsnäolo; on oltava asiakkaille helposti tavoitettavissa ja kohtaamisessa aidosti läsnä, kuunneltava ja … Jatka lukemista 24.2.2021
Case Ravintolapalvelualusta sekä hyvinvoinnin ja muodin digipalvelu Pirkanmaan Osuuskaupalle 20.1.2021
Blogit Asioinnin digitalisointia ei tarvitse tehdä yksinBlogin kirjoittaja: Jyri Kosonen Asiakkaiden tukemista tulisi voida tehdä 24/7, taustaprosesseja automatisoida ja tehostaa sekä saada tasalaatuisuutta koko asioinnin tekemiseen - mistä siis lähteä liikkeelle ja mitä pitäisi huomioida saavuttaakseen … Jatka lukemista 27.9.2019
Yleinen ISS vie aulapalvelut digiaikaan ISS Palvelut Oy:n työntekijät ovat tärkeässä roolissa monen yhteisön asiakaskohtaamisten alkumetreillä. He tulevat usein vieraille ensimmäisenä vastaan – kyseessä voi olla ruohonleikkaaja pihalla, vartija lähistöllä, aulahenkilö tai siivooja käytävillä. ISS … Jatka lukemista 2.10.2015