Asiakasdata

Asioinnin mittaamisessa on yhä parantamisen varaa – NPS ei yksinään riitä
7.9.2022
Lukuaika 2 min

Mistä syntyy yrityksesi erinomainen asiakaskokemus?
29.8.2022
Lukuaika 2 min

Elisa Desk tuo helppoutta monikanavaiseen asiakaspalveluun
2.6.2022
Lukuaika 2 min

Näin ennakoit asiakkaasi ongelman: tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivista
14.4.2022
Lukuaika 3 min

Vinkkimme asiakasdatan kanssa painivalle markkinointijohtajalle
9.12.2021
Lukuaika 2 min

Asiakaskokemus pakkasella – miten tästä päästään eteenpäin?
Onko asiakasrajapinnasta kuulunut negatiivista palautetta tai onko myynti laskenut? Oletko huomannut asiakaskokemuksen mittareissa laskua? Onko esimerkiksi ostot vähentyneet, asiakaspoistuma kasvanut tai NPS-luku pudonnut? Onko asiakasrajapinnasta saatu laadullinen palaute asiakastyytyväisyyden pulssista … Jatka lukemista
18.11.2021
Lukuaika 3 min

Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin
30.9.2021
Lukuaika 3 min

Tukeeko CRM-datanne myynnin työtä ja analyysiä?
27.4.2021
Lukuaika 3 min

Kolme syytä kiinnostua puheentunnistuksesta asiakaspalvelussa
13.4.2021
Lukuaika 2 min

Puheluiden data on paras lähde CX:n ja liiketoiminnan kehityksen ideoille
12.3.2021
Lukuaika 2 min

Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä
15.12.2020
Lukuaika 2 min

Paranna asiakasdatan laatua murtamalla siilot
20.11.2020
Lukuaika 3 min