Asiakasdata

Pysy asioinnin aallonharjalla: Asiakaspalvelun mahdollisuudet 2023
28.2.2023
Lukuaika 3 min

Näin ohjaat asiakaspolkua asiakasymmärryksen avulla
9.9.2022
Lukuaika 2 min

Asioinnin mittaamisessa on yhä parantamisen varaa – NPS ei yksinään riitä
7.9.2022
Lukuaika 2 min

Mistä syntyy yrityksesi erinomainen asiakaskokemus?
29.8.2022
Lukuaika 2 min

Elisa Desk tuo helppoutta monikanavaiseen asiakaspalveluun
2.6.2022
Lukuaika 2 min

Näin ennakoit asiakkaasi ongelman: tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivista
14.4.2022
Lukuaika 3 min

Vinkkimme asiakasdatan kanssa painivalle markkinointijohtajalle
9.12.2021
Lukuaika 2 min

Asiakaskokemus pakkasella – miten tästä päästään eteenpäin?
18.11.2021
Lukuaika 3 min

Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin
30.9.2021
Lukuaika 3 min

Tukeeko CRM-datanne myynnin työtä ja analyysiä?
27.4.2021
Lukuaika 3 min

Kolme syytä kiinnostua puheentunnistuksesta asiakaspalvelussa
13.4.2021
Lukuaika 2 min

Puheluiden data on paras lähde CX:n ja liiketoiminnan kehityksen ideoille
12.3.2021
Lukuaika 2 min

Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä
Yrityksen kilpailukyvyn tärkeimpiä tekijöitä on asiakaskokemus. Tieto siitä, mitkä asiat tuottavat asiakkaille eniten arvoa, auttaa kehittämään liiketoiminnan kannattavuutta ja vähentämään turhaa tekemistä. Tietoa asiakaskokemuksesta ei kuitenkaan käytetä liiketoiminnan johdossa kovin … Jatka lukemista
15.12.2020
Lukuaika 2 min

Paranna asiakasdatan laatua murtamalla siilot
20.11.2020
Lukuaika 3 min