IT







Elisan yritysasiakkaiden palveluhallinnan asiakkaat saavat oman luottohenkilön, reaaliaikaisen tilannekuvan ulkoistamiensa palvelujen toimintaan sekä uusia ideoita IT-infransa kehitystyöhön. Elisan Service Management Office (SMO) ei pidä itsestään suurta meteliä, mutta se on … Jatka lukemista







Nordkalk kehitti IT:n tukitoiminnasta strategiseksi liiketoimintaa tukevaksi palveluksi yhdessä Elisan kanssa. Nordkalk louhii, jalostaa ja toimittaa kalkkikivipohjaisia tuotteita muun muassa vedenpuhdistukseen, paperi-, sellu- ja metalliteollisuuteen sekä maatalouteen rehuksi ja lannoitteeksi. … Jatka lukemista







ICT-järjestelmien kehityspolku kannattaa rakentaa joustavuuden ehdoilla, sillä kukaan ei tiedä, miten asioita tehdään viiden vuoden päästä. Onnistunut IT-kumppanuus on ennen muuta luottamusta, joustavuutta ja ketteryyttä. Suomeksi: mahdollisimman kevyttä hallinnointia ja … Jatka lukemista

