CX






Jos digiasiointi takkuaa, syynä on luultavasti taipumus siirtää vanha, manuaalisen kanavan prosessi sellaisenaan digikanavaan. Kun asiakaskokemusta kehitetään, olisi hyvä unohtaa vanhat rajoitteet ja sisäiset siilot sekä rakentaa koko asiointipolku asiakas- … Jatka lukemista







Pirkanmaan Osuuskauppa ja Elisa kehittivät yhdessä Minun Sokos -digipalvelun ja Prisma Pirkkalan ruokamaailman asiointipalvelun Pirkanmaan Osuuskaupalle kehitettiin vuonna 2020 kahta digitaalista palvelua, joilla vastata asiakkaiden tarpeisiin entistä paremmin ja heidän … Jatka lukemista







Palvelumuotoilun avulla liiketoiminnan tavoitteiden rinnalle tuodaan asiakkaiden ääni ja ratkotaan haasteita ruuhkautuneesta asiakaspalvelusta monialaisten organisaatioiden yhdistämiseen. Digitaalisten palveluiden ja ratkaisujen puutteet, ruuhkautunut asiakaspalvelu, viranomaisorganisaatioiden yhdistäminen. Siinä esimerkkejä haasteista, joihin Elisan … Jatka lukemista

