CX

Sulautettu puhe – näin se helpottaa myyjää
29.5.2023
Lukuaika 2 min

Skaalautuva CRM-ratkaisu yli 10 eri maahan: Case Kiilto
29.11.2022
Lukuaika 3 min

Asioinnin mittaamisessa on yhä parantamisen varaa – NPS ei yksinään riitä
7.9.2022
Lukuaika 2 min

Näin vältät kolme yleistä sudenkuoppaa asiakaskokemusprojekteissa
27.1.2022
Lukuaika 3 min

Asiakaskokemus pakkasella – miten tästä päästään eteenpäin?
18.11.2021
Lukuaika 3 min

Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin
30.9.2021
Lukuaika 3 min

Digiasioinnin kehittäminen tehostaa ja parantaa asiakaskokemusta – myös pienillä investoinneilla
17.6.2021
Lukuaika 3 min

Itsepalvelu parantaa asiakaskokemusta ja asiakaspalvelun tehokkuutta
15.4.2021
Lukuaika 3 min

Kilpailukykyä kaupan ja palvelun alalle – erotu ja menesty kaikkikanavaisella asiakaskokemuksella
30.3.2021
Lukuaika 3 min

Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla
15.3.2021
Lukuaika 4 min

Puheluiden data on paras lähde CX:n ja liiketoiminnan kehityksen ideoille
12.3.2021
Lukuaika 2 min

Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti
Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittäminen on tärkeää kilpailukyvylle ja monet yritykset kehittävät niitä aktiivisesti. Asiakaspalvelun ja asiointikokemuksen kehittämisessä ei ole kyse vain tuotannollisesta tehokkuudesta, vaan samalla mietitään, mitä lisäarvoa se tuo … Jatka lukemista
23.2.2021
Lukuaika 2 min

Pohjois-Karjalan Osuuskauppa – monikanavainen asiakaskuuntelu PKO Raadilla
3.2.2021
Lukuaika 4 min

Ravintolapalvelualusta sekä hyvinvoinnin ja muodin digipalvelu Pirkanmaan Osuuskaupalle
20.1.2021
Lukuaika 4 min

Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä
15.12.2020
Lukuaika 2 min

Näin mitataan ja osoitetaan asiakaskokemuksen liiketoimintahyöty
8.12.2020
Lukuaika 2 min

Paranna asiakasdatan laatua murtamalla siilot
20.11.2020
Lukuaika 3 min

Viisi vinkkiä nykyaikaisen asiakaspalveluratkaisun valintaan
12.11.2020
Lukuaika 2 min

Puhebotti auttaa kiireestä eroon
10.7.2020
Lukuaika 2 min

Palvelumuotoilu ratkoo liiketoiminnan haasteita myös etänä
12.6.2020
Lukuaika 3 min