Teknologia


Puheentunnistus on avain parempaan asiakaskokemukseen





Tekoäly ja älykkäät tietämyskannat tulevat lähivuosina muuttamaan asiakaspalvelua merkittävällä tavalla. Ja erikoista kyllä, teknologia voi tehdä myös ihmisasiakaspalvelijoista fiksumpia. Asiakaspalvelu on sana, johon ainakin vielä liittyy hyvin voimakkaasti mielikuvasta ihmisestä … Jatka lukemista





Kaikki yritykset ovat teknologiayrityksiä

Mitä on perustietotekniikka?

Tiesitkö? Windows Server 2003 –tuki päättyy
Windows 2003 -palvelinten tuki päättyy heinäkuussa 2015. Lähes puolet suomalaisorganisaatioiden palvelinympäristöistä on vaarassa. Mitä Windows Server 2003 –tuen päättyminen tarkoittaa käytännössä? Ei tukipalveluja, versiopäivityksiä tai korjaustiedostoja Microsoftilta Liiketoiminta altistuu tietoturvariskeille ja … Jatka lukemista

ICT-uudistus toi EK:lle ja jäsenille räätälöidymmät palvelut pienemmin kustannuksin

10 vinkkiä onnistuneeseen IT-ulkoistukseen