Asiakaspalvelu

Yli 50 000 euron säästö proaktiivisella ja automatisoidulla asiakasviestinnällä
25.10.2022
Lukuaika 2 min

Näin ohjaat asiakaspolkua asiakasymmärryksen avulla
9.9.2022
Lukuaika 2 min

Asioinnin mittaamisessa on yhä parantamisen varaa – NPS ei yksinään riitä
7.9.2022
Lukuaika 2 min

Mistä syntyy yrityksesi erinomainen asiakaskokemus?
29.8.2022
Lukuaika 2 min

5G vie vaatteet Seinäjoelta ja verkkokaupasta kanta-asiakkaille
27.6.2022
Lukuaika 2 min

Elisa Desk tuo helppoutta monikanavaiseen asiakaspalveluun
2.6.2022
Lukuaika 2 min

5G:n avulla Woolin livestriimi ei katkea
20.5.2022
Lukuaika 2 min

Valtio Expo 10.5.2022
28.4.2022
Lukuaika < 1 min

Näin ennakoit asiakkaasi ongelman: tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivista
14.4.2022
Lukuaika 3 min

Kutsu: Yrittäjien tietoiskut
11.4.2022
Lukuaika < 1 min

Näin vältät kolme yleistä sudenkuoppaa asiakaskokemusprojekteissa
27.1.2022
Lukuaika 3 min

Konekuutio digitalisoi konevuokrausta fiksuilla IT-valinnoilla
14.12.2021
Lukuaika 2 min

Millainen on tulevaisuuden asiakaspalvelija?
7.10.2021
Lukuaika 3 min

IT-palvelujen automaatio parantaa asiakaskokemusta
9.6.2021
Lukuaika 3 min

Itsepalvelu parantaa asiakaskokemusta ja asiakaspalvelun tehokkuutta
15.4.2021
Lukuaika 3 min

Kolme syytä kiinnostua puheentunnistuksesta asiakaspalvelussa
13.4.2021
Lukuaika 2 min

Puheentunnistus on avain parempaan asiakaskokemukseen
25.3.2021
Lukuaika 3 min

Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla
Kuvittele mielessäsi tilanne, jossa yrityksen asiakkaiden määrä kasvaa ja yhteydenotot asiakaspalveluun puolestaan laskevat. Mietitkö, mistä on kyse? Entä jos saat tietää, että samaan aikaan asiakaspalvelun tuottama myynti kasvaa merkittävästi ja … Jatka lukemista
15.3.2021
Lukuaika 4 min

Rohkeus verkossa tekee bisneksestä parempaa
24.2.2021
Lukuaika 2 min

Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti
23.2.2021
Lukuaika 2 min