Asiakaskokemus

Näin ohjaat asiakaspolkua asiakasymmärryksen avulla
9.9.2022
Lukuaika 2 min

Mistä syntyy yrityksesi erinomainen asiakaskokemus?
29.8.2022
Lukuaika 2 min

Valtio Expo 10.5.2022
28.4.2022
Lukuaika < 1 min

Näin ennakoit asiakkaasi ongelman: tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivista
14.4.2022
Lukuaika 3 min

Näin vältät kolme yleistä sudenkuoppaa asiakaskokemusprojekteissa
27.1.2022
Lukuaika 3 min

Asiakaskokemus pakkasella – miten tästä päästään eteenpäin?
18.11.2021
Lukuaika 3 min

Millainen on tulevaisuuden asiakaspalvelija?
7.10.2021
Lukuaika 3 min

Valjasta asiakasymmärrys uusien palveluiden kehittämisen tueksi
5.10.2021
Lukuaika 3 min

Asiakasdatasta prediktiiviset mallit asiakaspoistuman minimointiin
30.9.2021
Lukuaika 3 min

IT-palvelujen automaatio parantaa asiakaskokemusta
9.6.2021
Lukuaika 3 min

CXPA Finland Hackissa ratkotaan ajankohtaisia CX-haasteita
CXPA Finland Hackissa ratkotaan digitaalisten mediapalveluiden asiakaskokemus- ja palvelumuotoiluhaasteita. Tänä vuonna tapahtuma järjestetään online-tapahtumasarjana yhteistyössä Elisan, Ylen, Shiruten ja CXPA Finlandin kesken. CXPA Finland Hack alkoi 4.5. Kick off -tilaisuudella, … Jatka lukemista
5.5.2021
Lukuaika < 1 min

Kilpailukykyä kaupan ja palvelun alalle – erotu ja menesty kaikkikanavaisella asiakaskokemuksella
30.3.2021
Lukuaika 3 min

Puheentunnistus on avain parempaan asiakaskokemukseen
25.3.2021
Lukuaika 3 min

Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla
15.3.2021
Lukuaika 4 min

Rohkeus verkossa tekee bisneksestä parempaa
24.2.2021
Lukuaika 2 min

Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti
23.2.2021
Lukuaika 2 min

Puheentunnistuksella analoginen puhe digitaaliseksi dataksi
8.2.2021
Lukuaika 3 min

Näin onnistut asiakastapaamisessa verkossa
27.1.2021
Lukuaika 2 min

Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä
15.12.2020
Lukuaika 2 min