Vastaako yrityksesi CX asiakkaiden odotuksia?
Yrityksesi asiakaskokemus (CX eli Customer Experience) vaikuttaa asiakastyytyväisyyteen ja -uskollisuuteen. Näin se näkyy myös suoraan yrityksesi tuloksessa ja kasvussa. Jotta yrityksesi asiakaskokemus paranee, tulee yrityksesi ymmärtää asiakkaiden odotuksia ja vastata niihin sopivilla palveluilla.
Hyödyntämällä dataa, palvelumuotoilua ja älykkäitä ratkaisuja saat vietyä yrityksesi CX:n uudelle tasolle.
Elisa on täyden palvelun CX-kumppani, joka yhdistää asiakaskokemuksen osaksi liiketoimintasi tavoitteita. Autamme sinua saavuttamaan mitattavia tuloksia, palvelemaan asiakkaita älykkäämmin sekä kehittämään digitaalista asiointia. Tutustu palveluihimme ja kysy asiantuntijoiltamme lisää!