Uusi tilaaja
- Kirjaudu sisään Työntekijän OmaElisaan ja klikkaa itsesi Kauppaan.
- Valitse laitelista, jolta haluat tilata laitteen.
- Valitse laite sekä tarvittavat lisätarvikkeet ja lisää ne koriin. Siirry sitten Kassalle.
- Kassalla näet yhteenvedon tilauksesta. Jos valitsit kalliimman, yrityksesi budjettirajan ylittävän laitteen, näet kassalla sen kuukausi- ja/tai kertamaksut. Nämä tulevat sinulle maksettavaksi Oma Laitelaskulla. Klikkaa Seuraava.
- Valitse tilaukselle hyväksyjä sekä muokkaa tarvittaessa toimitusosoitetta. Jos valitsit kalliimman laitteen, sinun tulee vielä hyväksyä Elisa Oma Laitelasku -sopimusehdot ja se, että Elisa tarkistaa luottotietosi.
- Lopulta Vahvista tilaus.
Huom! Jos maksettava osuutesi uuden laitteen kuukausimaksusta jää alle 5 €/kk, saat laskun, kun maksettavaa on vähintään 5 € (sis. alv) tai 3 kk välein. Ensimmäinen lasku on yleensä pienempi kuin normaali kuukausimaksu, sillä laskutus tapahtuu päiväkohtaisesti.
Uuden laitteen tilaaminen vanhan sopimuskauden päättyessä
- Kirjaudu Työntekijän OmaElisaan ja klikkaa Laitteeni ja liittymäni sekä valitse Laitteet-välilehti.
- Etsi laitelistalta laite, jonka yhteydessä on ilmoitus laitesopimuksen päättymisestä. Klikkaa laitteen nimeä.
- Pääset laitteen tiedoista verkkokauppaan, josta voit tilata uuden laitteen. Jos haluat lunastaa nykyisen laitteen omaksesi, näet sen lunastushinnan.
- Avaa laitekaupasta lista, jolta haluat tilata uuden laitteen sekä valitse haluamasi uusi laite. Lisää laite koriin ja jatka ostoskorista kassalle.
- Kassalla näet yhteen vedon laitteen kuukausi- ja kertamaksuista. Klikkaa Seuraava.
- Nyt voit valita haluatko lunastaa vai palauttaa vanhan laitteesi. Voit myös jättää laitteen lunastamatta tai palauttamatta. Vahvista tilaus ja valitse toimitustapa.
Huom! Muistathan tehdä lunastus- tai palautuspäätöksen ennen sopimuskauden viimeistä päivää. Mahdollisuus sopimuskauden päättämiselle ja lunastukselle alkaa 14 vrk ennen sopimuskautesi loppua. Jos muutoksia ei tehdä, laite siirtyy jatkokaudelle.