Yritysasiakas, kuinka voimme auttaa?

  • Asioi Yritysten OmaElisassa 24/7

    Yritysten OmaElisassa voit ostaa uuden liittymän sekä päivittää tai irtisanoa liittymäsi. Lisäksi voit tarkastella laskujasi ja jutella asiakaspalvelumme kanssa chatissa arkisin klo 8-16.

  • Asioi myynnin kanssa

    Haluatko saada lisätietoja tuotteista tai tarjouksen palveluistamme? Chattaa myyjän kanssa verkossa tai varaa aika myymälään tai etätapaamiseen. Voit myös lähettää viestin myyjälle.

  • Nopeaa palvelua chatissa

    Chat Yritysten OmaElisassa palvelee sinua arkisin klo 8-16. Kysy neuvoa ostamiseen, laskutukseen tai häiriötilanteisiin liittyen. Chatissa voit lähettää meille myös liitetiedostoja.

  • Lähetä viesti asiakaspalveluun

    Kiireettömissä asioissa lähetä viesti asiakas- tai vikapalveluun. Selvitämme asian ja palaamme sinulle. Tehdyistä toimenpiteistä veloitamme palveluhinnaston mukaan.

Varaa aika yritysmyyjälle

Ota yhteyttä alueesi yritysmyyjään ja varaa aika tapaamiselle myymälään tai etätapaamiseen.

Varaa aika

Tärkeimmät puhelinnumeromme

  • Yritysasiakaspalvelu (arkisin 8-16.30)

    Soita asiakaspalveluumme, kun haluat tehdä muutoksen tilaukseesi tai tiedustella toimeksiantojen tilannetta. Tehdyistä toimenpiteistä veloitamme palveluhinnaston ** mukaisesti. Puhelun hinta *

  • Myyntipalvelu (arkisin 8-16)

    Soita myyntipalveluumme, jos haluat saada lisätietoja tuotteista tai tarjouksen palveluistamme. Osaava yritysmyyntimme auttaa sinua löytämään tarpeisiisi sopivan ratkaisun. Myyntinumero on ilmainen.

  • Vikapalvelu (24/7)

    Vikapalvelumme auttaa sinua yhteyksien tai palveluiden häiriötilanteissa. Voit myös tiedustella aikaisemmista vikailmoituksista, selvittää PUK-koodisi tai sulkea varastetun tai kadonneen liitttymän. Puhelun hinta. *

  • Elisa Yritysguru (arkisin 8-17)

    Yritysguru tarjoaa teknistä neuvontaa esim. internet-ongelmissa, tietoturvan asennuksessa, laitteiden käyttöönotossa ja sähköpostien siirrossa uuteen palveluun. Puhelun hinta 2,50€/min + pvm/mpm).

*Puhelun hinta on mpm/pvm.

Nauhoitamme kaikki puhelut palvelun laadun varmistamiseksi. Lisätietoja tietosuojasta saat osoitteesta elisa.fi/tietosuoja.

** Palveluhinnaston löydät täältä.

Mitä teen, jos...

Muuta hyödyllistä

Elisan kuuluvuuskartasta näet erilaisten verkkojen kuuluvuudet Suomessa. Lue myös vinkit Yritysten OmaElisan käyttöön.

Elisan kuuluvuuskartta

Elisan kuuluvuuskartta

Teetkö etätöitä muualla kuin kotonasi? Kuuluvuuskartasta voit tarkistaa verkon kuuluvuudet vaikkapa mökkipaikkakunnallasi.

Avaa kuuluvuuskartta

Vinkit Yritysten OmaElisan käyttöön

Vinkit Yritysten OmaElisan käyttöön

Tarvitset yrityksesi nimenkirjoitusoikeuden hoitaaksesi yrityksesi asioita Yritysten OmaElisassa. Jos olet yrityksen työntekijä, voit rekisteröityä Työntekijän OmaElisaan ja tarkistaa käytössäsi olevien laitteiden asetukset tai seurata liittymäsi datankäyttöä vaikka reissun päällä.

Tupsahtiko postiluukusta muistutuslasku? Vältä kurjat kirjekuoret tilaamalla OmaElisasta ilmainen laskumuistutus puhelimeesi.

Lukkiutuiko luuri kriittisellä hetkellä? Tarkista liittymäsi PUK-koodi maksutta OmaElisassa mihin vuorokauden aikaan tahansa.

Elisan kuluttajapalvelut

Koskeeko asiasi kuluttajapalveluita?

Jos asiasi koskee joitain seuraavista palveluista, olethan asian käsittelyn nopeuttamiseksi yhteydessä Elisan henkilöasiakkaiden asiakaspalveluun.

- Taloyhtiön Kaapeli-TV

- Taloyhtiölaajakaista

- Elisa Viihde

- Saunalahti Huoleton

- Saunalahti Laajakaistat