Yritysasiakas, kuinka voimme auttaa?

Yhteystiedot yritysasiakkaille. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme tai myyntiimme. Yritysten OmaElisa -itsepalvelussa hallinnoit palveluitasi juuri silloin, kun sinulle parhaiten sopii.

Microsoftilta on lähetetty Elisan asiakkaille perjantaina 4.10. aiheettomasti viestejä. Kyseessä ei ole tietojen kalastelu vaan järjestelmästä virheellisesti lähtenyt viesti, eikä se vaadi toimenpiteitä.

Yritysasiakaspalvelun yhteystiedot ja tuki

  • Asioi Yritysten OmaElisassa

    Yritysten OmaElisassa voit muun muassa tarkastella laskujasi, päivittää liittymäsi ja selvittää PUK-koodisi. Chat Yritysten OmaElisassa palvelee arkisin klo 8-16. Chatissa voit kysyä neuvoa ostamiseen, laskutukseen tai häiriötilanteisiin liittyen.

  • Soita yritysasiakaspalveluun

    Soita asiakaspalveluumme, kun haluat tehdä muutoksen tilaukseesi tai tiedustella toimeksiantojen tilannetta. Auki arkisin 8-16.30. Tehdyistä toimenpiteistä veloitamme palveluhinnaston* mukaisesti. Puhelun hinta on mpm/pvm.

  • Vikapalvelu 24/7

    Vikapalvelu auttaa sinua häiriötilanteissa. Voit myös tiedustella aikaisemmista vikailmoituksista ja sulkea varastetun tai kadonneen liitttymän. Puhelun hinta on mpm/pvm.

  • Viesti yritysasiakaspalveluun

    Kiireettömissä asioissa lähetä viesti asiakaspalveluun. Selvitämme asian ja palaamme sinulle. Tehdyistä toimenpiteistä veloitamme palveluhinnaston* mukaisesti.

  • Ohjeet palveluiden käyttöön

    Etsitkö ohjeita tai tukea palveluidemme käyttöön? Katso pikavinkit ja ohjeet yleisimpiin käytön ongelmiin ohjesivuiltamme.

Myynnin yhteystiedot

  • Soita myyntipalveluun

    Soita myyntipalveluumme, jos haluat saada lisätietoja tuotteista tai tarjouksen palveluistamme. Auki arkisin 8-16. Puhelu on maksuton.

  • Kysy lisää tai pyydä tarjous

    Haluatko saada lisätietoja tuotteista tai tarjouksen palveluistamme? Lähetä viesti myyntiin lomakkeen kautta.

  • Varaa aika yritysmyyjälle

    Varaa aika alueesi yritysmyyjälle tai etätapaamiseen. Voit myös asioida Elisan myymälöissä ilman ajanvarausta. Palvelemme yli 60 myymälässä ympäri Suomen.

Nauhoitamme kaikki puhelut palvelun laadun varmistamiseksi. Lisätietoja Elisan tietosuojakäytännöistä. 

* Yritysasiakkaiden palveluhinnasto

Elisa Yritysgurun tukipalvelu

Yritysguru tarjoaa teknistä neuvontaa esim. internet-ongelmissa, tietoturvan asennuksessa, laitteiden käyttöönotossa ja sähköpostien siirrossa uuteen palveluun. Auki arkisin 8-17. Puhelun hinta 3,04 €/puhelu + 3,62 €/min ALV 25,5% + pvm/mpm.

Mitä teen, jos...

Muuta hyödyllistä

Elisan kuuluvuuskartasta näet erilaisten verkkojen kuuluvuudet Suomessa. Lue myös vinkit Yritysten OmaElisan käyttöön.

Elisan kuuluvuuskartta

Elisan kuuluvuuskartta

Teetkö etätöitä muualla kuin kotonasi? Kuuluvuuskartasta voit tarkistaa verkon kuuluvuudet vaikkapa mökkipaikkakunnallasi.

Vinkit Yritysten OmaElisan käyttöön

Vinkit Yritysten OmaElisan käyttöön

Tarvitset yrityksesi nimenkirjoitusoikeuden hoitaaksesi yrityksesi asioita Yritysten OmaElisassa. Jos olet yrityksen työntekijä, voit rekisteröityä Työntekijän OmaElisaan ja tarkistaa käytössäsi olevien laitteiden asetukset tai seurata liittymäsi datankäyttöä vaikka reissun päällä.

Tupsahtiko postiluukusta muistutuslasku? Vältä kurjat kirjekuoret tilaamalla OmaElisasta ilmainen laskumuistutus puhelimeesi.

Lukkiutuiko luuri kriittisellä hetkellä? Tarkista liittymäsi PUK-koodi maksutta OmaElisassa mihin vuorokauden aikaan tahansa.

Elisan kuluttajapalvelut

Koskeeko asiasi kuluttajapalveluita?

Jos asiasi koskee joitain seuraavista palveluista, olethan asian käsittelyn nopeuttamiseksi yhteydessä Elisan henkilöasiakkaiden asiakaspalveluun.

- Taloyhtiön Kaapeli-TV

- Taloyhtiölaajakaista

- Elisa Viihde