Puheratkaisu Vakio - Vaihdepalvelu liikkuvaan työhönPuheratkaisu Vakio - Vaihdepalvelu liikkuvaan työhön
Elisa Puheratkaisu Vakio

Ota helppo vaihdepalvelu käyttöön ja hoidat asiakaspuhelut paremmin

Etsitkö yksinkertaista tapaa hallita asiakkaiden soittoja? Teetkö paljon liikkuvaa työtä ja haluat vastata puheluihin, kun sinulle sopii?

Elisa Puheratkaisu Vakio on kätevä puhepalvelu yrittäjille ja pienyrityksille. Vakio ohjaa yritykseesi tulevat puhelut suoraan työntekijöidesi matkapuhelimiin, jolloin he voivat hoitaa puhelut missä vain. Näin asiakkaasi saavat yritykseesi paremmin yhteyttä ja nopeammin palvelua, mikä parantaa yrityksesi asiakastyytyväisyyttä.

Vakio toimii helppokäyttöisessä sovelluksessa, jolla hallitset yrityksesi tavoitettavuutta joustavasti. Tutustu ratkaisuun ja ota yhteyttä!

Ketterä ja kotimainen vaihderatkaisu

Puheratkaisu Vakiota on helppo kokeilla. Kysy lisätietoja:

pyydä esittely palvelusta

Näin Vakio-vaihde toimii

  1. Saat yrityksellesi numeron, johon asiakkaat voivat soittaa. Halutessasi voit valita eri numerot eri toiminnoille (esim. myynti, huolto ja asiakaspalvelu).
  2. Yrityksen puhelinnumeroon tulevat puhelut ohjataan automaattisesti vapaana olevan työntekijän matkapuhelimeen.
  3. Jos kukaan ei ole ehtinyt vastata asiakkaan soittoon, vastaamattomat puhelut löytyvät Vakion listalla. Vakio näyttää, onko joku jo soittanut asiakkaalle takaisin vai ei. Katso video, miten tämä toimii.
  4. Halutessasi voit ohjata asiakkaiden soitot eri tiimeille suoraan. Esimerkiksi vikapuhelut menevät suoraan tekniselle asentajalle ja laskutusasiat ohjautuvat asiakaspalveluun.
  5. Vakiossa voit määritellä kellonajat jolloin puhelut ohjautuvat matkapuhelimiin. Aukioloaikojen ulkopuolella puhelut voidaan ohjata 010-Vastaaja -palveluun. Vastaaja mahdollistaa viestien jättämisen. Voit myös asettaa vastaajatiedotteen asiakkaille; esimerkiksi ”Palvelemme arkisin klo 10–18.”

Kolme hyvää syytä valita Elisa Puheratkaisu Vakio

  • Mutkaton ratkaisu

    Puheratkaisu Vakio keskittyy olennaiseen eli ohjaa asiakkaiden soitot oikeaan paikkaan. Palvelu sisältää keskeisimmät ominaisuudet, joita tarvitset pienyrityksen vaihdepalvelussa.

  • Vaivaton käyttöönotto

    Puheratkaisu Vakion käyttöönotto tapahtuu minuuteissa. Puhepalvelu toimii kaikissa yleisimmissä matkapuhelimissa ja ei vaadi mitään erillisiä laiteinvestointeja.

  • Mukava käyttökokemus

    Vakion sovellus on helppokäyttöinen. Et tarvitse pitkiä koulutusjaksoja työntekijöille, vaan sovellus ohjaa käyttäjää eteenpäin. Vakion käyttäminen on joustavaa ja asetuksia voi vaihtaa lennosta.

Tyypilliset käyttökohteet

Puheratkaisu Vakio sopii esimerkiksi huoltotyön puhepalveluksi

Huoltotyössä

Eri huoltotyöntekijät, kuten sähkö- ja putkiasentajat, tekevät paljon liikkuvaa työtä. Elisa Vakiolla ohjaat vikapyynnöt suoraan asentajille, jolloin esimerkiksi putkiasentaja voi vastata asiakkaiden soittoihin kentällä.

Päivystystyössä

Toimiiko yrityksesi esimerkiksi tiehuollossa tai tekee muuta päivystävää työtä? Voit näyttää verkkosivuillasi asiakkaille yhden numeron, johon he soittavat hädän hetkellä. Puhelu ohjautuu suoraan esimerkiksi hinauskuskille, joka pääsee nopeasti auttamaan.

Myyntityössä

Soittava asiakas on tärkeä liidi myynnille. Elisa Vakiossa voit määritellä myyjille oman puhelinnumeron, johon kiinnostuneet asiakkaat voivat soittaa. Näin myyjät voivat keskittyä nimenomaan asiakaspuheluihin, joissa on myynnin mahdollisuus.

Keskeiset ominaisuudet

Näin otat Vakio-puhepalvelun käyttöön:

Vakion kaikki ohjeet ja vinkit

Elisa Vakio -sovelluksen ohjeet

Etsitkö yrityksellesi sopivaa vaihdepalvelua?

Jätä yhteystiedot, niin jutellaan lisää!