Puheratkaisu Vakio - Vaihdepalvelu liikkuvaan työhönPuheratkaisu Vakio - Vaihdepalvelu liikkuvaan työhön
Elisa Puheratkaisu Vakio

Ota helppo vaihdepalvelu käyttöön ja hoidat asiakaspuhelut paremmin

Etsitkö yksinkertaista tapaa hallita asiakkaiden soittoja? Teetkö paljon liikkuvaa työtä ja haluat vastata puheluihin, kun sinulle sopii?

Elisa Puheratkaisu Vakio on kätevä puhepalvelu yrittäjille ja pienyrityksille. Vakio ohjaa yritykseesi tulevat puhelut suoraan työntekijöidesi matkapuhelimiin, jolloin he voivat hoitaa puhelut missä vain. Näin asiakkaasi saavat yritykseesi paremmin yhteyttä ja nopeammin palvelua, mikä parantaa yrityksesi asiakastyytyväisyyttä.

Vakio toimii helppokäyttöisessä sovelluksessa, jolla hallitset yrityksesi tavoitettavuutta joustavasti. Tutustu ratkaisuun ja ota yhteyttä!

Ketterä ja kotimainen vaihderatkaisu

Puheratkaisu Vakiota on helppo kokeilla. Kysy lisätietoja:

pyydä esittely palvelusta

Näin Vakio-vaihde toimii

Tyypilliset käyttökohteet

Kolme hyvää syytä valita Elisa Puheratkaisu Vakio

Mutkaton ratkaisu

Puheratkaisu Vakio keskittyy olennaiseen eli ohjaa asiakkaiden soitot oikeaan paikkaan. Palvelu sisältää keskeisimmät ominaisuudet, joita tarvitset pienyrityksen vaihdepalvelussa.

Vaivaton käyttöönotto

Puheratkaisu Vakion käyttöönotto tapahtuu minuuteissa. Puhepalvelu toimii kaikissa yleisimmissä matkapuhelimissa ja ei vaadi mitään erillisiä laiteinvestointeja.

Mukava käyttökokemus

Vakion sovellus on helppokäyttöinen. Et tarvitse pitkiä koulutusjaksoja työntekijöille, vaan sovellus ohjaa käyttäjää eteenpäin. Vakion käyttäminen on joustavaa ja asetuksia voi vaihtaa lennosta.

Keskeiset ominaisuudet

Numerointi

Puheratkaisu Vakioon voit yhdistää kaikki yrityksen nykyiset numeroinnit. Käytössä voi olla gsm-, TLA- tai yritysnumerot. TLA-numerot ovat esimerkiksi 08- tai 09-alkuisia numeroita ja yritysnumerot ovat esimerkiksi 010- tai 020-alkuisia numeroita.

010-vastaajapalvelu on kätevä lisäpalvelu, kun asiakas soittaa työajan ulkopuolella tai kiireisenä hetkenä. Vastaaja kerää asiakkaan viestin talteen ja tiedottaa esimerkiksi, että asiakkaalle soitetaan pian takaisin. Vastaaja toimii myös monipuolisena lomavastaajana.

Vastaus- ja soittosarjat

Vakiossa määrittelet helposti, kuka vastaa puheluihin ja miten puhelut ohjataan.

  • Ryhmillä jaottelet eri työntekijäsi sopivaan vastausryhmään. Esimerkiksi asentajat kuuluvat huoltopuheluiden ryhmään.
  • Soittosarjoilla määrität, missä järjestyksessä puhelut soivat eri henkilöillä. Haluatko kenties kiertävän soittojärjestyksen vai yhtäaikaisen soiton kaikille myyjille?

Vakiossa jokainen työntekijä voi määritellä aina oman tavoitettavuus-tilansa Vakion sovelluksessa. Näin heille ohjautuu puheluita vain silloin, kun heille sopii.

Mobiilisovellus

Elisa Vakio -sovelluksessa:

  1. Hallitset tavoitettavuuttasi Esimerkiksi palaverin ajaksi voit laittaa itsesi offline-tilaan, jolloin sinulle ei ohjaudu puheluita.
  2. Tarkistat saapuneet puhelut. Näet reaaliajassa, mitkä puhelut on jo hoidettu ja mihin asiakassoittoihin sinun tulisi palata.
  3. Näet tiedot ryhmistä, joihin kuulut. Voit myös tarkistaa, ovatko työkaverisi tavoitettavissa.
  4. Yhdistät helposti puheluita. Voit siirtää asiakaspuhelun vapaana olevalle työntekijälle.

Elisa Vakio -sovellus on ilmainen. Saat ladattua sen Android-puhelimille Google Play -kaupasta ja iOS-puhelimille Applen App Storesta. Sovelluksen löydät helpoiten kirjoittamalla hakuun ”Elisa Vakio”.

Asetuksien hallinta 24/7

Voit muokata Vakion asetuksia milloin vain itse haluat.

  • Vaihde- ja numeroasetukset voit määritellä Yritysten OmaElisa -itsepalvelussa. Voit esimerkiksi lisätä uudet henkilöt mukaan Vakio-palveluun.
  • Vastausryhmien määrittelyn voit tehdä Yritysten OmaElisassa tai Elisa Vakion mobiisovelluksessa.

Näin otat Vakio-puhepalvelun käyttöön:



Etsitkö yrityksellesi sopivaa vaihdepalvelua?