Lataa ilmaiset oppaat nykyaikaisesta asiakaspalvelusta!
Opas: Asiakaspalvelusta arjen sankari puheentunnistuksen avustamana
Puheentunnistus helpottaa asiakaspalvelua monella tapaa. Tästä oppaasta saat tietoa, miten puheentunnistus auttaa esimerkiksi tasaamaan ruuhkapiikkejä sekä vähentämään manuaalista työtä asiakaspalvelussa.
Lataa opas
Opas: Puhe saumattomaksi osaksi asiakaspalvelua
Puheen selkeys osana asiakaspalvelua on äärimmäisen tärkeä. Tästä oppaasta saat tietoa, miten puheen saumattomuudella asiakaskokemus paranee ja kuinka saadaan luotua yhtenäinen kuva asiakaspolusta.
Lataa opas
Opas: Askeleet tulevaisuuden asiointiin ja asiakaspalveluun
Tästä oppaasta opit, mitä on ennakoiva ja älykäs asiointi sekä miten teknologia tukee tulevaisuuden asiakaspalvelua. Lisäksi saat vinkit, miten kaikkikanavaisuus parantaa asiakaskokemusta.
Lataa opas
Opas: Huomisen asiointi tekoälyn ja automaation avulla
Tästä oppaasta voit tutustua uusimpiin asiakaspalvelun trendeihin, kuten kaikkikanavaisuuteen, ja selvittää konkreettisia mahdollisuuksia, kuten tekoälyn tuomista asiakaspalveluympäristöön ja sen tuomia hyötyjä Suomen markkinassa.
LATAA OPAS