Elisa Ring - kokonaisvaltainen puhe- ja asiakaspalveluratkaisuElisa Ring - kokonaisvaltainen puhe- ja asiakaspalveluratkaisu
Elisa Ring

Elisa Ring - kokonaisvaltainen puhe- ja asiakaspalveluratkaisu

Elisa Ring on pilvipohjainen joustava puhe- ja asiakaspalveluratkaisu joka yhdistää asiakaspalvelun ja puhelinvaihteen yhteen pakettiin. Se parantaa asiakkaiden tyytyväisyyttä ja lisää työntekijöiden tehokkuutta.

Elisa Ring -puhelinvaihteen ansiosta asiakkaat saavat parempaa asiakaspalvelua, kun yrityksen työntekijöiden tavoitettavuus nopeutuu. Palvelu ohjaa asiakaspuhelut oikeille ja tavoitettavissa oleville henkilöille suoraan. Näin asiakkaat välttyvät pitkiltä jonotusajoilta.

Elisa Ring auttaa myös yrityksen työntekijöitä yhdistämään asiakaspalvelun liikkuvaan työhön. Sen mobiilisovellus kulkee taskussa paikasta toiseen ja työntekijä voi itse säädellä oman tavoitettavuustilansa.

Asiakaspalvelun jakaminen eri asiantuntijoille, myyjille tai teknisille henkilöille on joustavaa. Puhelinvaihteen ominaisuudet voi helposti räätälöidä yrityksesi tarpeiden mukaan ja käyttöönotto tapahtuu nopeasti.

Elisa Ring on kokonaisvaltainen, kotimainen pilviratkaisu, jossa on varmistettu korkea tietoturva ja käytettävyys. Olisiko aika siirtyä ketterämpään asiakaspalveluun myös sinun yrityksessäsi?

Elisa Ringin hinta alkaen 7,35 €/kk/käyttäjä*

*ALV 0 %. Elisa Ringin hinta määräytyy käyttäjien ja valitsemiesi ominaisuuksien mukaan.

Haluatko kuulla lisää?

Pyydä demo

Miten Elisa Ring -mobiilivaihde toimii?

Ring - Puhevaihde liikkuvaan työhön

Monipuolinen puhevaihde liikkuvaan työhön

  • Elisa Ring -pilvivaihde toimii sekä mobiilisovelluksessa että tietokoneen selaimessa. Näin se on helppo yhdistää liikkuvaan työhön.
  • Elisa Ringin mobiisovelluksessa työntekijät voivat hetkessä päivittää oman tilatietonsa eli ovatko he tavoitettavissa. Näin puhelut ohjautuvat työntekijöille vain silloin, kun he ovat paikalla.
  • Elisa Ring tarjoaa monipuoliset viestintämahdollisuudet. Puheratkaisuun sisältyy eri kanavat henkilökohtaiseen sekä ryhmien väliseen viestintään. Näin työntekijäsi voivat soittaa ryhmäpuheluita tai lähettää pikaviestejä.
  • Palvelun tarkemmat käyttöohjeet löydät sivulta Elisa Ring - ohjeet ja vinkit.

Mobiilivaihde parantaa asiakaspalvelua

  • Joustava asiakaspalvelu

    Elisa Ring on pilvivaihde, joka toimii mobiilisovelluksessa. Näin yrityksessäsi kuka tahansa työntekijä voi toimia asiakaspalvelijana ja vastata puheluihin haluamallaan päätelaitteella. Asiakaspalvelua voi hoitaa niin toimistolla kuin etätyössä.

  • Tehokas tavoitettavuus

    Elisa Ringillä varmistat helposti, että asiakkaasi tavoittavat juuri oikean henkilön yrityksessäsi. Työntekijäsi voivat myös helposti päivittää, milloin he ovat tavoitettavissa. Näin asiakaspuhelut ohjautuvat juuri oikeaan paikkaan oikeaan aikaan.

  • Saumaton viestintä

    Elisa Ring tehostaa viestintää myös työkavereiden välillä. Työntekijäsi voivat helposti viestiä toisilleen ja kysyä apua, kun he ovat auttamassa asiakkaita puhelimessa. Palvelussamme työntekijäsi voivat myös vaihtaa viestintäkanavan puhelusta chat-yhteyteen joustavasti.

Elisa Ring sopii puheluiden hoitoon eri tilanteissa

Elisa Ring soveltuu erilaisiin käyttötarkoituksiin

  • Elisa Ring -puhelinvaihdetta voi käyttää sekä asiakasviestinnässä että yrityksen sisäisissä puheluissa.
  • Elisa Ring skaalautuu helposti niin pienten yritysten kuin suurten organisaatioiden käyttöön.
  • Asiakkaamme käyttävät Elisa Ringiä alasta riippumatta rakennusalalta asiantuntijatyöhön ja kivijalkamyymälästä verkkokaupan asiakaspalveluun.
Helppo ja kustannustehokas puhelinvaihde yrityksille

Joustava puhelinvaihde, jossa maksat vain käytön mukaan

  • Elisa Ringissä maksat käytön mukaan - näin mobiilivaihde mukautuu hyvin eri kausivaihteluihin ja organisaatiosi muutoksiin.
  • Voit valita Elisa Ringiin sellaiset lisäpalvelut, jotka tarvitset. Esimerkiksi kalenteri-integraatiot, lomavastaajat ja eri asiakaspalvelukanavat voi ottaa käyttöön yksittäisinä lisäpalveluina tarpeesi mukaan.
  • Elisa Ring -vaihdepalvelua on nopea ja helppo hallinnoida. Elisan itsepalvelussa, OmaElisassa, voit helposti muokata Ring-tilaustasi, laskutusta ja asetuksia milloin vain.

Pyydä demo

Bygghemma Finland sai Elisa Ringistä tehokkaan puhelinvaihteen

Bygghemma Finland kertoo Elisa Ringin kokemuksista

Bygghemma Finland valitsi Elisa Ring -puhelinvaihteen vuonna 2013 ja on ollut tyytyväinen tuloksiin. Yritys käyttää Elisa Ringiä asiakaspalvelun työkaluna sekä yrityksen sisäisenä mobiilivaihteena. Palvelu on tuonut helpotusta verkkokaupan puheluiden hoitamiseen ja tehostanut työntekoa.

“Alussa meillä oli yksi palvelunumero ja puhelin, joka soi. Se riitti hetken, mutta kun yritys kasvoi, tarvitsimme kunnollisen järjestelmän puheluiden hallintaan.”

Asiakaspalvelupäällikkö Pia Johansson kertoo.

 Lue koko case-tarina

Helposti integroitavissa eri järjestelmiin

  • Integraatio eri CRM-järjestelmiin

    Elisa Ring voidaan integroida yrityksesi CRM-järjestelmään, kuten Salesforceen tai Zendeskiin. Integraatio ERP- ja tikettijärjestelmiin ovat myös mahdollisia. Integraatiot mahdollistavat esimerkiksi sen, että Elisa Ringin puhelutiedot voidaan tallentaa asiakashallintajärjestelmiin. Lisäksi yrityksesi työntekijät voivat helposti hakea olennaista asiakastietoa, mikä nopeuttaa palvelua.

  • Integraatio eri palvelukanaviin

    Elisa Ring Desk on monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä, jolla voidaan yhdistää Elisa Ringin puhekanava yrityksen muihin palvelukanaviin. Elisa Ring Deskillä asiakaspalvelijat näkevät asiakkaan aikaisemmat viestit myös muista kanavista, kuten chatista ja sähköpostista. Paremmalla asiakastuntemuksella tarjoat nopeampaa ja henkilökohtaisempaa palvelua asiakkaillesi.

  • Integraatio eri tietojärjestelmiin

    Elisa Ring integroituu muihin tietojärjestelmiinne. Integraatiot ovat vakioituja, tuotteistettuja sekä monikanavaisia. Integraatioilla varmistetaan, että oikea tieto on oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan. Integraatiot on suunniteltu automatisoimaan monia tehtäviä ja vähentämään manuaalista työtä. Integraatiot jakautuvat kahteen pääryhmään: henkilötieto- ja tilatietointegraatiot.

Haluatko kuulla lisää tai saada tarjouksen?

Jätä viesti myyjälle

Pyydä Elisa Ring -demo

Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun tarkemmin yhteyttä demon ajankohdasta.

¹ ²) Katso tarkemmin Elisan tietosuojaperiaatteet. Voit milloin tahansa peruuttaa antamasi suostumuksen. 

Täyttämällä lomakkeen hyväksyt, että tallennamme sinusta tarvittavat yhteystiedot ja yhdistämme ne asiakastietojärjestelmäämme. Näin saamme tiedon tekemistäsi toimista esimerkiksi asiakaspalvelumme tietoon. Yhdistämistä tarvitaan myös tilanteissa, joissa esimerkiksi demon ajankohta muuttuu ja haluamme ottaa sinuun yhteyttä.