Laskun maksamisessa tapahtui virhe

Maksoitko laskun virheellisillä tiedoilla tai väärällä summalla? Alla olevien ohjeiden avulla voit ilmoittaa virheellisistä maksutiedoista tai täyttää rahanpalautuslomakkeen.

Virheellinen summa tai virheelliset maksutiedot

Jos käytössäsi on vakioviitteellinen lasku, huomioimme ylimääräisen suorituksen tai hyvityslaskun seuraavan laskun loppusummassa.

Voit halutessasi ilmoittaa virheellisistä maksutiedoista Yritysten OmaElisassa:

  1. Kirjaudu Yritysten OmaElisaan.
  2. Valitse etusivulta Laskut.
  3. Etsi ja avaa virheellinen lasku.
  4. Klikkaa Kysy laskusta.
  5. Valitse avautuvasta lomakkeesta kysymyksen kategoriaksi Maksutiedot ja täytä muutettavat maksutiedot. 
  6. Klikkaa Lähetä

Vaihtoehtoisesti voit täyttää rahanpalautuslomakkeen OmaElisa Classicissa:

  1. Kirjaudu Oma Elisa Classiciin.
  2. Valitse päävalikosta Laitteet ja liittymät > Muut tilaukset.
  3. Valitse Tilauksen tyyppi -listasta Laskutus: rahan palautus, tiliotepyyntö.
  4. Täytä lomake.
  5. Klikkaa lopuksi Lähetä tilaus.

Voit myös ottaa yhteyttä yritysasiakaspalveluumme asian korjaamiseksi.

Tietoa hyvityslaskusta löydät hyvityslasku-ohjeestamme.