Yritysasiakkaiden asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme palvelee monikanavaisesti. Tavoitat asiantuntijamme verkossa, puhelimitse ja myymälöissä. Voit olla meihin yhteydessä virka-aikaan myös chatilla, joka löytyy jokaisen sivun oikeasta alareunasta sekä yritysten OmaElisasta.

Kiireettömissä asioissa voit lähettää meille myös sähköpostitse yhteydenottopyynnön.

Hyödyllisiä linkkejä itseasiointiin

  • Kirjaudu OmaElisaan

    Voit asioida OmaElisassa 24/7 ja pääkäyttäjänä tehdä muutoksia esimerkiksi yrityksesi palveluihin. Työntekijänä taas voit tarkistaa vaikkapa PUK-koodisi ja seurata liittymäsi datankäyttöä matkoilla.

  • Katso kaikki yhteystiedot

    Yhteystietosivultamme löydät kaikki tärkeimmät yritysasiakaspalvelumme puhelinnumerot ja yhteystiedot, koski sitten asiasi tuotetiedusteluja, tarjouspyyntöä tai vikapalvelua.

  • Tutustu ohjeisiin

    Löydät ohjeosiostamme ohjeet ja vinkit niin yrittäjän arkeen, kuin eri palveluihimme sekä liittymiin ja laitteisiin.

  • Elisa YritysGuru

    Yritysguru on ketterä ja vikkelä IT-tuki, joka auttaa eri teknisissä ongelmissa sekä -haasteissa puhelimitse ja etäyhteyden kautta.

Tilaa automaattinen ilmoitus verkon häiriöistä tai muutostöistä

Tiesitkö? Yritysten OmaElisassa voit helposti päivittää tarvittavat yhteystiedot ja tilata myös häiriö- ja muutostiedotteet sähköpostiisi tai puhelimeesi.

Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelu

Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelun tavoitat soittamalla numeroon 010 190 240​. Katso myös muut asiointitavat.

OmaElisaan pääset kirjautumaan Elisa.fi:n itsepalveluportaalissa.