Yritysasiakkaiden asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme palvelee monikanavaisesti. Tavoitat asiantuntijamme verkossa, puhelimitse ja myymälöissä. Voit olla meihin yhteydessä virka-aikaan myös chatilla, joka löytyy jokaisen sivun oikeasta alareunasta sekä yritysten OmaElisasta.

Kiireettömissä asioissa voit lähettää meille myös sähköpostitse yhteydenottopyynnön.

Hyödyllisiä linkkejä itseasiointiin

  • Kirjaudu OmaElisaan

    Voit asioida OmaElisassa 24/7 ja pääkäyttäjänä tehdä muutoksia esimerkiksi yrityksesi palveluihin. Työntekijänä taas voit tarkistaa vaikkapa PUK-koodisi ja seurata liittymäsi datankäyttöä matkoilla.

  • Katso kaikki yhteystiedot

    Yhteystietosivultamme löydät kaikki tärkeimmät yritysasiakaspalvelumme puhelinnumerot ja yhteystiedot, koski sitten asiasi tuotetiedusteluja, tarjouspyyntöä tai vikapalvelua.

  • Tutustu ohjeisiin

    Löydät ohjeosiostamme ohjeet ja vinkit niin yrittäjän arkeen, kuin eri palveluihimme sekä liittymiin ja laitteisiin.

Tilaa automaattinen ilmoitus verkon häiriöistä tai muutostöistä

Tiesitkö? Yritysten OmaElisassa voit helposti päivittää tarvittavat yhteystiedot.

Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelu

Katso henkilöasiakkaiden asiakaspalvelun asiointitavat.

OmaElisaan pääset kirjautumaan Elisa.fi:n itsepalveluportaalissa.