SOK kehittää Elisan ja Microsoftin alustalla kestävää liiketoimintaa
Elisa toteutti SOK:lle analytiikka-alustan, joka lisää kiinteistöjen liiketoiminnan kilpailukykyä ja kehittää kestävää liiketoimintaa.
23.2.2023
Näin ennakoit asiakkaasi ongelman: tulevaisuuden asiakaspalvelu on proaktiivista
Proaktiivisuus on suunta, johon asiakkaidensa odotukset tunteva yritys vie asiakaspalveluaan. Trendille pontta tuo yhä kasvava datan ja kontaktipisteiden määrä.
14.4.2022
Tukeeko CRM-datanne myynnin työtä ja analyysiä?
CRM:n data ja sen ylläpito ovat ikuisuusongelmia, mutta sen ratkaiseminen on olennaista myyjille, myynnin johtamiselle ja suunnittelulle. Lue lisää!
27.4.2021
Uusasiakashankinnan haasteet ja miten ratkaista ne systemaattisesti
Uusasiakashankinta on aina haasteellisempaa, kuin nykyasiakaskunnan säilyttäminen tyytyväisenä – olettaen, että jälkimmäiseen on panostettu.
27.5.2020
Asiakaspoistuman ennakointi
Uuden asiakkaan hankkiminen on merkittävästi kallimpaa kuin nykyisen asiakkaan pitäminen. Asiakaspoistuman minimointi on siis asia, johon kannattaa panostaa.
Miten analytiikkaa hyödynnetään jääkiekkomaajoukkueen pelaajavalinnoissa?
Pelaajista ja heidän ominaisuuksistaan on saatavilla paljon dataa. General Manager Jere Lehtinen kertoo miten sitä hyödynnetään valinnoissa.
7.5.2019