BI Blogit Asiakaspoistuman ennakointiTutkimusten mukaan uuden asiakkaan hankkiminen on merkittävästi kallimpaa kuin nykyisen asiakkaan pitäminen. Asiakaspoistuman (churn) minimointi on siis asia, johon kannattaa panostaa. Tässä blogissa tullaan käymään läpi, miten prediktiivistä analytiikkaa hyödyntämällä … Jatka lukemista 27.5.2020 Lukuaika 2 min Blogit Älykäs CRM – älykkyyttä asiakastekemiseen 22.4.2020 Lukuaika 3 min Ajankohtaista Elisa Webinaari 13.2.: Mitä on älykäs CRM? 5.2.2020 Lukuaika < 1 min
Blogit Asiakaspoistuman ennakointiTutkimusten mukaan uuden asiakkaan hankkiminen on merkittävästi kallimpaa kuin nykyisen asiakkaan pitäminen. Asiakaspoistuman (churn) minimointi on siis asia, johon kannattaa panostaa. Tässä blogissa tullaan käymään läpi, miten prediktiivistä analytiikkaa hyödyntämällä … Jatka lukemista 27.5.2020 Lukuaika 2 min