Skaalautuva CRM-ratkaisu yli 10 eri maahan: Case Kiilto
Elisa toteutti kotimaiselle Kiillolle Microsoft Dynamics 365:n päälle CRM-ratkaisun, tavoitteena yhdenmukaistaa yrityksen asiakkuudenhallintaa ja johtamista.
29.11.2022
Tukeeko CRM-datanne myynnin työtä ja analyysiä?
CRM:n data ja sen ylläpito ovat ikuisuusongelmia, mutta sen ratkaiseminen on olennaista myyjille, myynnin johtamiselle ja suunnittelulle. Lue lisää!
27.4.2021
Uusasiakashankinnan haasteet ja miten ratkaista ne systemaattisesti
Uusasiakashankinta on aina haasteellisempaa, kuin nykyasiakaskunnan säilyttäminen tyytyväisenä – olettaen, että jälkimmäiseen on panostettu.
27.5.2020
Asiakaspoistuman ennakointi
Uuden asiakkaan hankkiminen on merkittävästi kallimpaa kuin nykyisen asiakkaan pitäminen. Asiakaspoistuman minimointi on siis asia, johon kannattaa panostaa.
Älykäs CRM – älykkyyttä asiakastekemiseen
Termi ”CRM” voi tarkoittaa hyvinkin erilaisia asioita eri asiakkaille. Se voi tarkoittaa esimerkiksi asiakastietojen ylläpitoa. Entä älykäs CRM? Lue lisää!
22.4.2020