Sujuvaa asiakaspalvelua puhelimessa – näitä ovat puhebotin hyödyt
Puhelin on edelleen monelle asiakkaalle mieluisin asiointikanava. Sujuvaa asiakaspalvelua puhelimessa tukee puhebotti monine hyötyineen.
13.6.2023
Elisa tarjoaa ratkaisuja hyvinvointialueiden haasteisiin
Elisa esitteli älykkäitä digiratkaisujaan Sosiaali- ja terveydenhuoltoalan ATK-päivillä Jyväskylässä toukokuussa 2022.
10.6.2022
Kolme syytä kiinnostua puheentunnistuksesta asiakaspalvelussa
Suomenkielinen puheentunnistus on nyt täällä, ja yrityksesi asiakaspalvelussa voisi palvella ihmisten rinnalla puhebotti. Puhebotit helpottavat ja
13.4.2021
Puheluiden data on paras lähde CX:n ja liiketoiminnan kehityksen ideoille
Jopa 40 % asiakkaista puhuu mieluummin kuin kirjoittaa. Onneksi suomen kieltä ymmärtävät puhebotit ja muut puheentunnistuksen teknologiat ovat viimein
12.3.2021