Liittymäni on tilapäisesti suljettu maksamattomien laskujen takia

Kun olet maksanut erääntyneet laskusi, avaamme suljetun liittymäsi. Pika-avauksella pystyt nopeuttamaan liittymän avautumista.

Tilapäisesti suljetun liittymän avaus

Tilapäisesti suljettu liittymäsi avautuu, kun olet maksanut erääntyneet laskusu ja suoritukset näkyvät Elisalla. Suoritusten kirjatuminen kestää yleensä noin 1–3 pankkipäivää. Veloitamme liittymän avauksesta palvelumaksuhinnaston mukaisen maksun. Avausmaksut veloitetaan seuraavalla laskulla.

Voit nopeuttaa suljetun liittymän avaamista pika-avauksella sen jälkeen, kun olet maksanut erääntyneet laskusi. Veloitamme pika-avauksesta palvelumaksuhinnaston mukaisen maksun. Katso alta lisätiedot liittymän pika-avauksesta.

Tilaäisesti suljetun liittymän pika-avaus OmaElisa Classicissa

Voit tehdä suljetun liittymän pika-avauksen itse OmaElisa Classicissa niiden liittymälaskujen osalta, jotka ohjautuvat OmaElisa Classiciin. Tunnistat ohjautuvat laskut listauksessa laskun perässä olevasta nuolesta Nuoli kertoo, että siirryt toiseen näkymään

Jos listauksessa laskun perässä ei ole nuolta Nuoli kertoo, että siirryt toiseen näkymään, ota yhteyttä Yritysasiakaspalveluumme puhelimitse tai Yritysten OmaElisan chatissa. 

Näin teet pika-avauksen Yritysten OmaElisassa

  1. Kirjaudu Yritysten OmaElisaan.
  2. Valitse Laskut-osio ja valitse avoin laskusi. 
    Jos laskun perässä on nuoli Nuoli kertoo, että siirryt toiseen näkymään, ohjaudut OmaElisa Classicin puolelle, jossa voit jatkaa alla olevien ohjeiden mukaisesti. 
  3. Valitse Tarkista ja maksa laskusi ja sen jälkeen Tee suoritus avoimesta laskusta.
  4. Klikkaa Tee pika-avaus -nappia.
  5. Suljetut liittymät avautuvat tunnin kuluessa.
  6. Käynnistä laitteet uudelleen.

Huom. Erääntyneiden laskujen tulee olla maksettuna, kun pika-avaus tehdään. Jos laskusi ovat jo perintätoimistossa perittävänä, pika-avaus ei ole mahdollista.