Elisa Palvelupäätelaitteiden huolto
Tältä sivulta löydät ohjeet Elisa palvelupäätelaitteiden huoltoa varten.
Tältä sivulta löydät ohjeet Elisa palvelupäätelaitteiden huoltoa varten.
Voit ilmoittaa vikaantuneesta laitteesta huoltolomakkeella tai olemalla yhteydessä Elisa Yritysasiakkaiden vikapalveluun.
Jos laite on selkeästi hajonnut, kuten kastunut, rikkoutunut tai pudonnut niin, että laite on palasina tai muuten korjauskelvoton, tämä ei ole takuunalainen vika. Tällöin laitevaihtoa ei tehdä, vaan yrityksen yhteyshenkilön tulee merkitä laite tuhoutuneeksi, ja tilata uusi Yritysten OmaElisasta.
Jos vioittunut laite voidaan kuitenkin huoltaa käyttökuntoon, yritykseltä veloitetaan vain takuun ulkopuolinen huolto eikä koko laitetta.
Akkujen, lisävarusteiden sekä myyntipaketeissa olevien tuotteiden takuu on kuusi kuukautta. Muistikorttien takuu on 90 päivää. Plantronics-lisävarustepaketeissa on poikkeuksellisesti 24 kuukauden takuuaika.
Jos takuuaika on umpeutunut, yrityksen yhteyshenkilö voi tilata uuden lisälaitteen Yritysten OmaElisasta.