Elisa Desk (ent. Elisa Ring Desk) -asiakaspalvelujärjestelmä tehostaa asiakkuudenhallintaa ja monikanavaista palveluaElisa Desk (ent. Elisa Ring Desk) -asiakaspalvelujärjestelmä tehostaa asiakkuudenhallintaa ja monikanavaista palvelua
Elisa Desk

Elisa Desk tuo aivan uudenlaisen 360° -näkymän asiakkaisiin

Elisa Desk -asiakaspalvelujärjestelmä (ennen Ring Desk) tuo tehokkuutta monikanavaiseen asiakaspalveluun. Asiakaspalvelijat saavat käyttöönsä yhden selkeän käyttöliittymän, josta he voivat lähettää ja vastaanottaa viestejä kaikissa yrityksen valitsemissa kanavissa.

Ratkaisumme yhdistää yhteen paikkaan asiakkaiden viestit eri kanavista sekä asiakastiedot taustajärjestelmistä (CRM, ERP). Näin asiakaspalvelijat tuntevat asiakkaan monikanavaisen historian ja asiakkaat saavat aivan uudenlaista henkilökohtaista palvelua.

Yrityksenne asiakaspalvelijat voivat jatkossa vastata chat- ja pikaviestipalveluiden kautta tuleviin viesteihin, kirjoittaa sähköposteja ja hoitaa puhelut yhdessä ja samassa paikassa.

Asiakaspalvelujärjestelmämme helpottaa myös asiakaspalvelun johtamista. Esimiehet näkevät yhdeltä raportointinäkymältä resurssoinnin tilanteen ja asiakasviestien määrät. Tämä helpottaa henkilökunnan ohjaamista.

Haluatko kuulla lisää Elisa Deskistä?

Jätä yhteystietosi, niin asiantuntijamme on sinuun yhteydessä.

Jätä yhteystiedot

Tunne asiakkaasi, niin palvelusi tuottaa tulosta!

Elisa Desk on erittäin joustava ja monipuolinen ratkaisu, johon voi liittää yrityksenne haluamat kanavat, kuten puhelimen, sähköpostin, chatbotin ja some-kanavat.

Jos yrityksellänne on käytössä jo Elisa Ring -mobiilivaihde, Elisa Deskiin löytyy valmis integraatio.

Integroitavuudessa Elisa Desk onkin asiakaspalvelujärjestelmänä vailla vertaa, ja Deskiin löytyy kymmenittäin käyttövalmiita integraatioita lukuisiin eri CRM-, ERP- ja muihin tietojärjestelmiin.

Tarvittaessa voimme katsoa myös räätälöidyn kokonaisuuden juuri teidän tarpeisiinne.

Elisa Desk helpottaa asiakkuudenhallintaa

  • Kokonaisvaltaista palvelua asiakkaille

    Asiakaspalvelijat saavat kaiken olennaisen tiedon asiakkaasta palvelutilanteen aikana. He voivat hetkessä palata asiakkaan aikaisempiin viesteihin tai tarkistaa asiakastiedot taustajärjestelmistä. Tämä nopeuttaa palvelua ja parantaa asiakaskokemusta.

  • Helppoa viestintää monikanavaisesti

    Asiakaspalvelijat voivat vastata asiakkaiden viesteihin yhdestä paikasta, jolloin heidän ei tarvitse enää siirtyä järjestelmästä toiseen. Lisäksi he näkevät heti eri kanavista tulevat viestit ja voivat halutessaan hoitaa useaa eri viestiä samanaikaisesti.

  • Tehokasta ja läpinäkyvää tiimityötä

    Asiakaspalvelijat voivat tehdä helposti yhteistyötä keskenään. Asiakasviestit voi ryhmitellä eri teemoihin ja ohjata oikealle tiimille hoidettavaksi. Yhteisessä työtilassa voi lähettää myös sisäisiä viestejä kollegoille ja jakaa taustatietoa asiakaskeskusteluista.

Monikanavainen palvelunäkymä eri käyttökohteisiin

Monikanavainen palvelunäkymä Elisa Ring Desk

Elisa Desk on helppo ja tehokas tapa hallita asiakkaiden yhteydenottoja ja ohjata ne oikealle vastuuhenkilölle.

Monikanavaista palvelunäkymää voidaan käyttää esimerkiksi:

  • Asiakaspalvelun hallinta- ja viestintäkanavana
  • Myynnin tukikanavana
  • Tiketöintijärjestelmänä
  • Reklamaatioiden ja asiakaspalautteiden käsittelyssä
  • Asiakastiedustelujen hallinnassa ja ohjauksessa

Elisa Desk soveltuu niin pienten, keskisuurten kuin isojen yritysten käyttöön. Autamme yritystäsi ottamaan Elisa Deskin käyttöön siten, että se tukee yrityksesi toimintaa parhaalla mahdollisella tavalla.

Elisa Deskin keskeiset ominaisuudet

Monipuoliset integraatiot

  • Työpöytänäkymään voi yhdistää halutut yhteydenottokanavat, kuten puhelimen, sähköpostin, tekstiviestit, chatin, somen tai verkkolomakkeet.
  • Ratkaisu on integroitavissa asiakkaan eri taustajärjestelmiin, kuten CRM-, ERP- ja kanta-asiakasjärjestelmät.

Tehtävien tehokas hoitaminen

  • Työpöytään voi tallentaa valmiita ratkaisuja ja vastauspohjia, mikä nopeuttaa tehtävien käsittelyä.
  • Tehtäviä ja asiakasviestejä voidaan helposti delegoida organisaation sisällä eri käyttäjille tai käyttäjäryhmille.

Reaaliaikainen seuranta ja raportointi

  • Työpöydästä näkee reaaliaikaisesti tehtävien tilanteen ja etenemisen sekä työntekijän että esimiehen näkökulmasta.
  • Data voidaan helposti viedä asiakkaan raportointityökaluun, kuten Microsoft Power BI-, Qlick View, Tableau- tai Cognos-järjestelmiin.

Pilvipalvelu on helppo ottaa käyttöön

  • Järjestelmä on pilvipalveluna tarjottava SaaS (Software as a Service) -tuote, joka ei vaadi asiakkaalta asennuksia.
  • Järjestelmä toimii millä tahansa päätelaitteella, jossa on internet-selain. Näin asiakaspalvelu kulkee mukana myös liikkuvassa työssä.

Kiinnostuitko?

Pyydä tarjous