Företagskundtjänst

Företagskundtjänst

Hur kan vi hjälpa dig?

Företagskundtjänst

Ring 010 80 8088

Vår kundtjänst på finska betjänar dig per telefon vardagar kl. 8.00–16.30. Om du vill ha betjäning på svenska, kan du lämna ett ringbud så kontaktar vi dig så fort som möjligt.

Samtalspris är msa/ina.

Ändringar som görs via kundtjänsten debiteras enligt prislistan.

Skicka meddelande

Kundtjänsten är överbelastad just nu. Det kan ta flera arbetsdagar innan vi svarar på meddelanden. I brådskande ärenden kan du ringa.

Om ärendet inte är brådskande kan du kontakta oss via meddelandeformuläret på den finskspråkiga sidan.

Är du privatkund? 

Du får hjälp i kundtjänsten för privatkunder.

Störningar och fel i tjänsterna

Ring 010 80 4400

Vår felservice på finska är öppen 24 h.

Samtalspris är msa/ina.

Kontrollera omfattande fel på vår störningskarta eller i våra störningsmeddelanden. Information om pågående underhållsarbeten finns i våra ändringsmeddelanden.

Företagartjänster i butikerna

Boka tid för ett möte

Det finns företagsserviceställen i Elisas och Giganttis butiker på 20 orter. Där får du service av en försäljare specialiserad på behoven hos företag. Boka tid på den finskspråkiga sidan. Försäljarna ger service på finska.

Försäljningstjänst

Ring 0800 04411

Vår försäljningstjänst på finska är öppen vardagar kl. 8–16.

Yritysguru ger lösningar på tekniska problem

Ring 0600 900 200

Vi ger service på finska Yritysguru ger dig snabbt:

  • stöd vid implementeringar
  • råd om användning
  • hjälp vid installationer

Yritysguru tar emot samtal vardagar kl. 8–17. Samtalspriset är 2,19 €/min. + lna/msa.