Puheentunnistus on avain parempaan asiakaskokemukseen
Puheentunnistuksella voidaan ratkaista asiakaspalvelun polttavimmat ongelmat eli pitkät jonotusajat sekä arvokkaan asiakastiedon valuminen hukkaan.
25.3.2021
Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla
Kuvittele mielessäsi tilanne, jossa yrityksen asiakkaiden määrä kasvaa ja yhteydenotot asiakaspalveluun puolestaan laskevat. Mietitkö, mistä on kyse?
15.3.2021
Puheentunnistuksella analoginen puhe digitaaliseksi dataksi
Toimiva, suomen kieltä ymmärtävä puhebotti? Kyllä, nykyään se on mahdollista. Suomenkielinen puheentunnistus eli NLP raivaa tietä asiakaspalvelutoiminnoissa.
8.2.2021
Palvelumuotoilu ratkoo liiketoiminnan haasteita myös etänä
Palvelumuotoilun keinoin pystytään tekemään ja ratkomaan paljon liiketoiminnan kehittämiseen ja asiakaskokemukseen liittyviä tarpeita myös etänä.
12.6.2020
Ring, ring ja rautakauppa vastaa
Nopeasti kasvava Bygghemma Finland haluaa iskeä kiinni online-rautakauppaan. Elisa Ring tarjosi yritykselle helpon ja toimivan asiakaspalveluratkaisun.
4.12.2019
Maailman paras syntyy tekemällä toisin
Maailman parhaan kaupan tittelin voittaneen Järvenpään Citymarketin kauppias Markku Hautala paljasti menestyksen salaisuuksia Elisa ICT Day:ssä.
14.11.2019