Asiakkaat kohtaavat yrityksesi monissa kanavissa. Dataa hyödyntämällä palvelet monikanavaista asiakasta paremmin ja varmistat yhdenmukaisen asiakaskokemuksen. Tutustu artikkeleihimme ja Elisan monikanavaisen asiakaspalvelun ratkaisuun.
Asiointi tulee keskittymään entistä enemmän mobiiliin tulevina vuosina
Edelläkävijäyritykset tulevat panostamaan siihen, että lähivuosina asiointi voidaan hoitaa alusta loppuun sataprosenttisesti puhelimella, eli mobiilisti.
16.12.2021
Kilpailukykyä kaupan ja palvelun alalle – erotu ja menesty kaikkikanavaisella asiakaskokemuksella
Käytätkö paljon resursseja digitaalisen asioinnin ja asiakaspolkujen kehittämiseen? Muistatko kehittää myös fyysisen myymälän asiakaskokemusta?
30.3.2021
Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti
Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittäminen on tärkeää kilpailukyvylle ja monet yritykset kehittävät niitä aktiivisesti. Asiakaspalvelun ja
23.2.2021
Asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan strateginen kehittäminen kaipaa 360-näkyvyyttä
Yrityksen kilpailukyvyn tärkeimpiä tekijöitä on asiakaskokemus sekä sen strateginen kehittäminen. Lue, miten saat 360-näkyvyyden asiakastietoon.
15.12.2020
Taistelu kuluttajista: Kuka näkee ostosignaalin ensimmäisenä?
Asiakasvuorovaikutustutkimus kertoo kuluttajien ostokäyttäytymisen muutoksesta. Miten yritysten kannattaa vastata muutokseen ja voittaa kuluttajat puolelleen?
28.11.2017