Elisa OC on kattava asiakaspalvelujärjestelmäElisa OC on kattava asiakaspalvelujärjestelmä
Elisa OC

Hyödynnä dataa ja palvelet monikanavaista asiakasta paremmin

Elisa OC tehostaa monikanavaista asiakaspalvelua. Ratkaisu yhdistää dataa eri kanavista ja CRM-järjestelmistä, jotta voit palvella asiakkaitasi paremmin asiakaspolun eri vaiheissa. Näin asiakkaasi saavat yhdenmukaisen omnichannel-kokemuksen, kun he kohtaavat yrityksesi digikanavissa, puhelimessa tai myymälässä.

Elisa OC sopii erityisen hyvin yrityksille, joilla tulee päivittäin paljon yhteydenottoja asiakkailta. Elisa OC -ratkaisu on suosittu etenkin kuluttajapuolen yritysten keskuudessa ja asiakkaamme toimivat niin kaupan, matkustuksen kuin vakuutuksen alalla.

Elisa OC -palvelu on helppo ottaa käyttöön ja se tarjoaa kattavat integraatiot eri järjestelmiin. Ratkaisu räätälöidään yrityksellesi sopivaksi, jotta se toimii saumattomana osana yrityksesi muita prosesseja. Ota yhteyttä ja asiantuntijamme kertovat Elisa OC:n mahdollisuuksista lisää!

Haluatko kuulla lisää?

Jätä yhteystiedot, niin keskustellaan lisää!

Ota yhteyttä

Elisa OC tuo tehoa asiakaspalvelun hallintaan

monikanavainen-asiakaspalvelujarjestelma-elisa-oc

Tarjoa asiakkaille oikeanlaista apua nopeasti

  • Älykäs kontaktien ohjaus yhdistää asiakkaan parhaalle asiakaspalvelijalle. Näin voit tarjota asiakkaille heti juuri oikeanlaista asiantuntemusta, kuten teknistä tukea.
  • Elisa OC:n avulla asiakaspalvelijat saavat 360°-näkymän asiakkuuteen, mikä nopeuttaa palvelua. Agentti saa automaattisesti näkyviin asiakkaan kontaktihistorian ja olennaiset tiedot.
  • Ratkaisuun on mahdollista saada agentille näkyviin myös suositukset seuraavista toimenpiteistä ja vastauksista. Tämä tehostaa agentin työskentelyä ja edesauttaa lisämyyntiä.
  • Lisäksi Elisa OC -ratkaisussa voidaan hyödyntää robotiikkaa yhteydenottojen tehokkaampaan tyypittelyyn ja ohjaukseen eri asiakaspalvelujonoihin.
eri-asiakaspalvelukanavat-yhteen-paikkaan

Yhdistä eri asiakaspalvelukanavat yhteen paikkaan

  • Elisa OC on helppo yhdistää asiakkaan eri kontaktipisteisiin. Sillä voidaan tukea asiakkaan asiointia niin myymälässä, puhelimitse, tekstiviestitse kuin digikanavissa (sähköposti, chat, videoasiakaspalvelu, www-sivut).
  • Elisa OC -ratkaisulla voit hallita asiakasviestintää myös sosiaalisen median kanavissa, kuten Facebookissa, Twitterissä ja LinkedInissä.
  • Elisa OC -ratkaisussa on monia asiakaspalvelua helpottavia toiminnallisuuksia. Esimerkiksi monipuoliset kategorisoinnit yhteydenotoille, kontaktien siirto työkaverille, asiakashistorian näkeminen eri kanavista sekä valmiit vastauspankit.
  • Elisa OC -ratkaisuun voi liittää myös chatbot- ja robotiikkaominaisuuksia, jolloin asiakaspalvelun tueksi saadaan lisättyä automatiikkaa ja tekoälyä.
asiakaspalvelun-analysointi-reaaliaikaisella-raportoinnilla

Analysoi asiakaspalvelun toimivuutta reaaliaikaisella raportoinnilla

  • Reaaliaikaiset, laajat ja tarkat raportit auttavat asiakaspalvelun tehokkuuden analysointia ja optimointia.
  • Analysointinäkymistä näet esimerkiksi, minkälaisia yhteydenottoja yrityksesi saa ja kuinka kauan niiden käsittelyyn menee aikaa.
  • Tiedon avulla pystyt varaamaan etukäteen oikean määrän asiakaspalvelijoita, joilla löytyy juuri oikeanlaista osaamista.
Yhdistä suomenkielinen puheentunnistus asiakaspalveluun

Älykäs puheentunnistus asiakaspalvelun tueksi

Olemme kehittäneet uuden Elisa Puheentunnistus -ratkaisun, joka ymmärtää suomenkielistä puhetta ja tekstiä. Ratkaisu voidaan yhdistää OC-asiakaspalvelujärjestelmään, mikä tuo uudenlaista tehokkuutta asiakaspuheluiden hoitoon.

Etsimme nyt pilottiasiakkaita mukaan testaamaan Elisa Puheentunnistusta. Lue lisää ja ota yhteyttä:

Elisa Puheentunnistus

Elisa OC on helppo integroida muihin järjestelmiin

  • Hyödynnä suoraa integraatiota Salesforceen

    Salesforcen CRM-järjestelmään on saatavilla suora Elisa OC app-integraatio. CRM-datan hyödyntäminen asiakaspalvelutilanteessa tuo tehoa ja nopeutta. Esimerkiksi asiakkaan puhelinnumero tuo asiakaspalvelijalle heti näkyviin asiakkaan aikaisemman historian ja tilaustiedot. Lisäksi asiakaspalvelun tapahtumat päivittyvät suoraan CRM:ään, jolloin asiakastiedot ovat aina ajantasalla.

    Salesforcen lisäksi Elisa OC -ratkaisun voi yhdistää muihin CRM-ohjelmistoihin, kuten Microsoft Dynamicsiin.

  • Yhdistä asiakaspalvelun eri taustajärjestelmiin

    Elisa OC -ratkaisussa on avoimet rajapinnat. Näin voit yhdistää OC-palveluun haluamasi asiakastieto- ja toiminnanohjausjärjestelmät.

    Integraatio esimerkiksi HR-järjestelmien henkilötietoihin, kulunvalvontaan tai puhelinvälitysjärjestelmän kalenteritietoihin on mahdollista. Näin voit hyödyntää asiakaspalveluun tarvittavaa tietoa helpommin yhdessä paikassa.

    Datan paremmalla hyödyntämisellä vähennät manuaalista tiedonsiirtoa paikasta toiseen ja saat resurssisi paremmin käyttöön.

  • Näe 360°-näkymä asiakkaan palveluhistoriasta

    Elisa OC -ratkaisuun voi yhdistää 360°-asiakasnäkymän, jossa tuodaan yhteen selkeään käyttöliittymään asiakasviestit eri kanavista. Asiakaspalvelijat näkevät hetkessä, mitä asiakkaan kanssa on keskusteltu eri kanavissa. Näin he voivat palvella asiakasta entistä nopeammin ja henkilökohtaisemmin. Samalla asiakkaalle tulee tunne, että yritys tuntee hänet hyvin entuudestaan.

    Monikanavaisen näkymän saa sekä Elisa OC että Elisa Ring -järjestelmiin. Se on nopea ottaa käyttöön ja vie asiakaspalvelun uudelle tasolle.

Elisalta kotimainen ratkaisu asiakaspalveluun

Elisa OC on Suomessa kehitetty ratkaisu. Elisa on huomioinut tuotekehityksessä suomalaisten yritysten tarpeet ja vie tuotetta jatkuvasti eteenpäin markkinoiden muutosten mukana. Kotimaisena yrityksenä toimimme myös lähellä yritystäsi ja saat meiltä nopeasti apua suomenkielellä.

Elisa OC on tietoturvallinen ja toimintavarma ratkaisu. Palvelu tuotetaan kokonaan EU/ETA-alueella ja sen valvonta tapahtuu Elisan operattoritason palvelukeskuksessa. Ratkaisussa on huomioitu EU:n lainsäädäntö ja GDPR-vaatimukset ja meillä ISO 27001 standardoitu tuotantoympäristö.

Elisa auttaa yritystäsi palvelun käyttöönotossa ja optimoinnissa. Elisa OC on joustava ratkaisu, jonka voi koota haluamistaan moduuleista. Autamme sinua räätälöimään yrityksellesi ratkaisun, joka palvelee juuri teidän asiakaspalveluanne. Lisäksi autamme matkan varrella ottamaan ratkaisusta kaiken hyödyn irti ja kehittämään monikanavaista asiakaspalvelua eteenpäin.

elisalta-kotimainen-ratkaisu-asiakaspalveluun

Elisalta saat apua monikanavaisen asiakaspalvelun kehittämiseen

Kiinnostuitko?

Pyydä tarjous

Lataa opas monikanavaisen asioinnin kehittämisestä

Tästä ilmaisesta oppaasta saat neuvoja, miten vastaat eri asiakasryhmien palveluvaatimuksiin digikanavista puhekanaviin. Lisäksi opit, miten asioinnista voi tehdä tuloksellista hyödyntämällä robotiikkaa ja henkilöavusteista digiasiointia.

Jätä yhteystietosi ja saat oppaan sähköpostiisi:

¹ ²) Katso tarkemmin Elisan tietosuojaperiaatteet. Voit milloin tahansa peruuttaa antamasi suostumuksen.

Ilmoittautuessasi webinaariimme, tapahtumaamme tai lataamalla jonkin oppaistamme tallennamme sinusta tarvittavat yhteystiedot ja yhdistämme ne asiakastietojärjestelmäämme. Näin saamme tiedon tekemistäsi toimista esimerkiksi asiakaspalvelumme tietoon. Yhdistämistä tarvitaan erityisesti tilanteissa, joissa esimerkiksi tapahtuman ajankohta muuttuu ja haluamme ottaa sinuun yhteyttä.