Avainsana: omnichanel Blogit Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisestiAsiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittäminen on tärkeää kilpailukyvylle ja monet yritykset kehittävät niitä aktiivisesti. Asiakaspalvelun ja asiointikokemuksen kehittämisessä ei ole kyse vain tuotannollisesta tehokkuudesta, vaan samalla mietitään, mitä lisäarvoa se tuo … Jatka lukemista 23.2.2021
Blogit Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisestiAsiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittäminen on tärkeää kilpailukyvylle ja monet yritykset kehittävät niitä aktiivisesti. Asiakaspalvelun ja asiointikokemuksen kehittämisessä ei ole kyse vain tuotannollisesta tehokkuudesta, vaan samalla mietitään, mitä lisäarvoa se tuo … Jatka lukemista 23.2.2021