Markkinoinnin automaatio
Markkinoinnin automaatiolla ohjaat kiinnostuksen kaupaksi
Haluatko parantaa asiakaskokemusta, tehostaa markkinointiasi ja saada laadukkaampia liidejä myynnille?
Markkinoinnin automaatiolla kohdennat viestisi asiakkaille datapohjaisesti. Hyödyntämällä tarkempaa dataa viestisi tavoittavat oikean kohderyhmän juuri oikeaan aikaan. Personoitu sisältö puhuttelee asiakasta paremmin ja saa hänet kiinnostumaan.
Markkinoinnin automaatiojärjestelmä ohjaa markkinoinnista liidit suoraan myyjien käsiteltäväksi. Yhteisellä tiedolla ja mittauksella nähdään markkinoinnin ja myynnin kokonaisputki liidigeneroinnissa. Myynnin toimenpiteistä saadaan tietoa taas takaisin markkinointiin, jolloin markkinointi voi tehdä uusia kohdennuksia reaaliaikaisen datan pohjalta.
Elisalta saat markkinoinnin automaation työkalut, käyttöönoton ja konsultoinnin. Autamme yritystäsi hoitamaan markkinointia kokonaisvaltaisesti ja datavetoisesti. Lue lisää, mitä markkinoinnin automaatio sisältää ja tutustu konsultointipalveluihimme.
Haluatko viedä liidigenerointisi uudelle tasolle?
Jätä yhteystietosi, niin jutellaan lisää!
¹ ²) Katso tarkemmin Elisan tietosuojaperiaatteet.
Ilmoittautuessasi webinaariimme, tapahtumaamme tai lataamalla jonkin oppaistamme tallennamme sinusta tarvittavat yhteystiedot ja yhdistämme ne asiakastietojärjestelmäämme. Näin saamme tiedon tekemistäsi toimista esimerkiksi asiakaspalvelumme tietoon. Yhdistämistä tarvitaan erityisesti tilanteissa, joissa esimerkiksi tapahtuman ajankohta muuttuu ja haluamme ottaa sinuun yhteyttä.
Mitä markkinoinnin automaatio on?
Mitä hyötyä markkinoinnin automaatio tuo?




Markkinoinnin automaation konsultointipalvelut

Miksi kannattaa valita Elisa kumppaniksi?
.png?w=955)
Aiheeseen liittyviä termejä
Markkinoinnin automaatio
Markkinoinnin automaatio on inbound-markkinointia. Markkinoinnin automaatiossa hyödynnetään dataa asiakkaista ja heidän käyttäytymisestään, minkä pohjalta tehdään automatisoituja markkinointitoimenpiteitä, kuten kohdennettuja uutiskirjelähetyksiä tai personoituja tarjouksia. Automaattinen järjestelmä vie liidit myynnille ja usein liidejä pisteytetään valittujen laatukriteerien mukaan.