
Microsoft Dynamics 365
Dynamics 365 - nykyaikainen CRM tehostaa myyntiä datalla
Moderni teknologia ja datan parempi hyödyntäminen tukevat liiketoiminnan kasvua. Dynamics 365 -ratkaisulla hoidat asiakassuhteita paremmin ja tehostat myynnin prosesseja. Data auttaa myös ymmärtämään asiakaskuntaasi ja viestimään eri kohderyhmille personoidusti.
Microsoft Dynamics 365 yhdistää CRM- ja ERP-järjestelmien parhaat puolet. Se antaa 360° näkymän asiakkaidesi koko elinkaareen kokoamalla yhteen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun tiedot. Kun kaikki tieto on yhdessä paikassa, työntekijäsi palvelevat asiakkaita juuri oikealla tapaa, oikeaan aikaan.
Dynamics 365 -työkalu on monipuolinen ratkaisu, joka voidaan rakentaa yrityksesi tarpeiden mukaan. Elisan sertifioidut asiantuntijat auttavat hyödyntämään ratkaisua siten, että se palvelee liiketoimintasi tavoitteita, prosesseja ja työntekijöidesi arkea. Näin yrityksesi saa D365-ratkaisusta parhaan hyödyn irti.
Tutustu Dynamics 365 -palveluun ja ota yhteyttä!

Dynamics 365 parantaa asiakasymmärrystä


Elisa on kokenut CRM-kumppani

Rakennetaan yhdessä toimiva CRM yrityksellesi
Asiantuntijamme auttavat saamaan CRM-järjestelmästä kaiken hyödyn irti. Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää:
CRM - Asiakascaset



Tehokasta asiakaspalvelua
Ennen asiakasneuvojilla oli käytössä useita salasanoja ja epävakaita järjestelmiä. Nyt kaikki puhelin-, sähköposti- ja laskutusjärjestelmät ovat yhtä.
Miten Allerista tuli Ruotsin paras asiakaspalvelija
Aller Media halusi löytää yhden helppokäyttöisen ja kokonaisvaltaisen järjestelmän, joka pystyy käsittelemään kaiken asiakastiedon ja tarjoamaan kokonaisnäkymän kaikesta vuorovaikutuksesta asiakkaan ja Aller Median välillä. Ennen kaikkea Aller halusi pystyä palvelemaan nopeasti ja täsmällisesti ilman, että aikaa tarvitsisi käyttää asiakkaan tietojen etsimiseen eri järjestelmistä. Uuden ratkaisun pohjana oli jo käytössä oleva Dynamics 365. Dynamics 365 ja USD (Unified Service Desk) ovat osoittautuneet Aller Medialle suureksi menestykseksi. Asiakaspalvelija pääsee kertakirjautumisella integroituun järjestelmään.
"Olen erittäin tyytyväinen siihen, mitä olemme saaneet aikaan. Aller Median asiakaspalvelu palkittiin Ruotsin Paras Asiakaspalvelu -palkinnolla. Olen koko tiimistämme erittäin ylpeä. Odotamme innolla tulevan yhteistyön jatkamista nyt elisalaisten kanssa kaikkialla Pohjoismaissa.”
Fredrik Löfgren, asiakaspalvelupäällikkö, Aller Media
Tehokasta toimittajanhallintaa
Jo hankkeen aikana voi saavuttaa prosessi- ja taloudellista hyötyä. Kun järjestelmäkokonaisuus on vakiintuneessa tuotantokäytössä, sillä hallitaan toimittajia, sopimuksia ja kategorioita sekä kilpailutus- ja ostoprosesseja.
Metsän pääomat nopeammin kiertoon
Metsä Groupin tavoitteena oli parempien tulosten saavuttaminen tehokkaampien prosessien ja paremmin käytössä olevan tiedon avulla. Projektin tavoitteina oli ostoihin sitoutuneen pääoman kierron nopeuttaminen ja laadun parantaminen. Teknisen ratkaisun pohjana toimii Microsoft Dynamics 365, jolla järjestelmien kirjosta tehtiin yksi kokonaisuus, joka on enemmän kuin osiensa summa. Järjestelmäkokonaisuudella hallitaan toimittajia, sopimuksia ja kategorioita sekä kilpailutus- ja ostoprosesseja.
”Yhteisenä tavoitteenamme oli tehdä tästä ratkaisusta parempi kuin kenelläkään muulla tällä alueella on, ja tuoda siihen oma osaaminen ja ideat. Tavoitteena oli saavuttaa tällä välittömästi sekä prosessi- että taloudellista hyötyä, ja näitä on jo hankkeen aikana saavutettu.”
Ismo Somero, Director, Head of Development and Purchasing Services, Metsä Group
Skaalautuvaa digitaalista liiketoimintaa kahdessa kuukaudessa
Kun yrityksellä on useampi toimipiste ja liikkuvan työn tekijöitä, on reaaliaikaisen tiedonkulun edellytys, että siirrytään paperista päätelaitteelle.
Hydrolinella saatiin kaikki saman tiedon ääreen
Hydraulisylintereitä suunnitteleva ja valmistava Hydroline oli perustamassa uutta toimipistettä ja pelkät Excelit ja paperiprintit eivät enää tukeneet työhönohjausta ja asiakaspalvelua. Huoltoliiketoiminnalle tarvittiin uusi digitaalinen ratkaisu, joka toimisi niin asiakaspalvelijalla toimistolla kuin hitsaajalla hallissa tai tien päällä. Elisa kehitti nopeasti ja ketterästi jo käytössä olevan Office 365 -ekosysteemiin Dynamics 365 + PowerApps -ratkaisun, jolla kaikki työntekijät saatiin saman tiedon ääreen kukin omalla päätelaitteellaan.
Lue lisää CRM-aiheesta:

Lataa ilmainen asiantuntijaopas
Oppaassa pureudumme siiloutumisen juurisyihin ja esittelemme parhaimmat käytänteet yhteisten toimintamallien kirkastamiseen.
Asiantuntijaopas auttaa hahmottamaan, miten asiakaspalvelun, myynnin ja markkinoinnin yhdistäminen asiakkaan ympärille tuottaa asiakkaalle enemmän arvoa.
Sales-käyttäjä, helpota arkeasi ja lisää aikaa myyntityöhön Microsoftin uutuuksilla!

Paranna asiakaskeskustelujen laatua Dynamics Sales ja Dynamics Marketing -ominaisuuksilla

Kysy lisää CRM-ratkaisusta meiltä!
Jätä yhteystietosi, niin sovitaan yhteinen palaveri asiantuntijoidemme kanssa:
¹ ²) Katso tarkemmin Elisan tietosuojaperiaatteet.
Ilmoittautuessasi webinaariimme, tapahtumaamme tai lataamalla jonkin oppaistamme tallennamme sinusta tarvittavat yhteystiedot ja yhdistämme ne asiakastietojärjestelmäämme. Näin saamme tiedon tekemistäsi toimista esimerkiksi asiakaspalvelumme tietoon. Yhdistämistä tarvitaan erityisesti tilanteissa, joissa esimerkiksi tapahtuman ajankohta muuttuu ja haluamme ottaa sinuun yhteyttä.