Microsoft Dynamics 365 CRM tukee myyntiäMicrosoft Dynamics 365 CRM tukee myyntiä
Microsoft Dynamics 365

Dynamics 365 - nykyaikainen CRM tehostaa myyntiä datalla

Moderni teknologia ja datan parempi hyödyntäminen tukevat liiketoiminnan kasvua. Dynamics 365 -ratkaisulla hoidat asiakassuhteita paremmin ja tehostat myynnin prosesseja. Data auttaa myös ymmärtämään asiakaskuntaasi ja viestimään eri kohderyhmille personoidusti.

Microsoft Dynamics 365 yhdistää CRM- ja ERP-järjestelmien parhaat puolet. Se antaa 360° näkymän asiakkaidesi koko elinkaareen kokoamalla yhteen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun tiedot. Kun kaikki tieto on yhdessä paikassa, työntekijäsi palvelevat asiakkaita juuri oikealla tapaa, oikeaan aikaan.

Dynamics 365 -työkalu on monipuolinen ratkaisu, joka voidaan rakentaa yrityksesi tarpeiden mukaan. Elisan sertifioidut asiantuntijat auttavat hyödyntämään ratkaisua siten, että se palvelee liiketoimintasi tavoitteita, prosesseja ja työntekijöidesi arkea. Näin yrityksesi saa D365-ratkaisusta parhaan hyödyn irti.

Tutustu Dynamics 365 -palveluun ja ota yhteyttä!

Katsotaan yhdessä toimiva CRM-ratkaisu yrityksellesi!






Elisan asiakas Business Center Pohjois-Savo kertoo Dynamics 365 -CRM:n kokemuksista

Dynamics 365 parantaa asiakasymmärrystä


Dynamics 365 CRM:n ominaisuudet

Dynamics 365:n hyödyt

Elisa on kokenut CRM-kumppani

Toteutamme CRM-ratkaisun yrityksesi tarpeiden mukaan


Yhdistämme ihmiset, liiketoiminnan ja teknologian toimivaksi kokonaisuudeksi. Rakennamme Dynamics 365 -ratkaisun siten, että se todella palvelee yrityksesi tarpeita. Microsoftin virallisena kumppanina tunnemme Dynamics 365:n mahdollisuudet ja osaamme hyödyntää niitä yrityksesi avuksi.

Kattavat palvelumme tukevat tulevaisuuden kasvua


Olemme täyden palvelun CRM-kumppani. Asiantuntijamme auttavat liiketoiminnan konsultoinnista tekniseen toteutukseen. Kehitämme palveluitamme jatkuvasti ja autamme optimoinaan CRM-ratkaisua siten, että se tukee liiketoimintasi kehitystä. Näin varmistamme, että CRM palvelee myös yrityksesi muuttuvia tarpeita.

Varmistamme yrityksellesi sujuvan arjen ja kehittymisen


Elisan huolenpitomallilla pidämme huolta, että yrityksesi on tyytyväinen. Saat yrityksellesi oman palvelupäällikön, joka vastaa siitä, että saat täyden hyödyn CRM-järjestelmästä ja palveluistamme. Voit halutessasi valita palvelupyyntöihisi ratkaisuajan, jossa pyyntösi ratkaistaan. Jos lupauksia ei pidetä, saat palvelumaksusi takaisin.
CRM-palvelut ja -konsultointi Elisalta

Rakennetaan yhdessä toimiva CRM yrityksellesi


Asiantuntijamme auttavat saamaan CRM-järjestelmästä kaiken hyödyn irti. Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää:

CRM - Asiakascaset

Aller  Metsä  Hydroline

Tehokasta asiakaspalvelua

Ennen asiakasneuvojilla oli käytössä useita salasanoja ja epävakaita järjestelmiä. Nyt kaikki puhelin-, sähköposti- ja laskutusjärjestelmät ovat yhtä.

Miten Allerista tuli Ruotsin paras asiakaspalvelija


Aller Media halusi löytää yhden helppokäyttöisen ja kokonaisvaltaisen järjestelmän, joka pystyy käsittelemään kaiken asiakastiedon ja tarjoamaan kokonaisnäkymän kaikesta vuorovaikutuksesta asiakkaan ja Aller Median välillä. Ennen kaikkea Aller halusi pystyä palvelemaan nopeasti ja täsmällisesti ilman, että aikaa tarvitsisi käyttää asiakkaan tietojen etsimiseen eri järjestelmistä. Uuden ratkaisun pohjana oli jo käytössä oleva Dynamics 365. Dynamics 365 ja USD (Unified Service Desk) ovat osoittautuneet Aller Medialle suureksi menestykseksi. Asiakaspalvelija pääsee kertakirjautumisella integroituun järjestelmään.

"Olen erittäin tyytyväinen siihen, mitä olemme saaneet aikaan. Aller Median asiakaspalvelu palkittiin Ruotsin Paras Asiakaspalvelu -palkinnolla. Olen koko tiimistämme erittäin ylpeä. Odotamme innolla tulevan yhteistyön jatkamista nyt elisalaisten kanssa kaikkialla Pohjoismaissa.”
Fredrik Löfgren, asiakaspalvelupäällikkö, Aller Media

 

Tehokasta toimittajanhallintaa

Jo hankkeen aikana voi saavuttaa prosessi- ja taloudellista hyötyä. Kun järjestelmäkokonaisuus on vakiintuneessa tuotantokäytössä, sillä hallitaan toimittajia, sopimuksia ja kategorioita sekä kilpailutus- ja ostoprosesseja.

Metsän pääomat nopeammin kiertoon


Metsä Groupin tavoitteena oli parempien tulosten saavuttaminen tehokkaampien prosessien ja paremmin käytössä olevan tiedon avulla. Projektin tavoitteina oli ostoihin sitoutuneen pääoman kierron nopeuttaminen ja laadun parantaminen. Teknisen ratkaisun pohjana toimii Microsoft Dynamics 365, jolla järjestelmien kirjosta tehtiin yksi kokonaisuus, joka on enemmän kuin osiensa summa. Järjestelmäkokonaisuudella hallitaan toimittajia, sopimuksia ja kategorioita sekä kilpailutus- ja ostoprosesseja.

”Yhteisenä tavoitteenamme oli tehdä tästä ratkaisusta parempi kuin kenelläkään muulla tällä alueella on, ja tuoda siihen oma osaaminen ja ideat. Tavoitteena oli saavuttaa tällä välittömästi sekä prosessi- että taloudellista hyötyä, ja näitä on jo hankkeen aikana saavutettu.”
Ismo Somero, Director, Head of Development and Purchasing Services, Metsä Group

 

Skaalautuvaa digitaalista liiketoimintaa kahdessa kuukaudessa

Kun yrityksellä on useampi toimipiste ja liikkuvan työn tekijöitä, on reaaliaikaisen tiedonkulun edellytys, että siirrytään paperista päätelaitteelle.

Hydrolinella saatiin kaikki saman tiedon ääreen


Hydraulisylintereitä suunnitteleva ja valmistava Hydroline oli perustamassa uutta toimipistettä ja pelkät Excelit ja paperiprintit eivät enää tukeneet työhönohjausta ja asiakaspalvelua. Huoltoliiketoiminnalle tarvittiin uusi digitaalinen ratkaisu, joka toimisi niin asiakaspalvelijalla toimistolla kuin hitsaajalla hallissa tai tien päällä. Elisa kehitti nopeasti ja ketterästi jo käytössä olevan Office 365 -ekosysteemiin Dynamics 365 + PowerApps -ratkaisun, jolla kaikki työntekijät saatiin saman tiedon ääreen kukin omalla päätelaitteellaan.

 

Lue lisää CRM-aiheesta:

B2B-myynti

Kysy lisää CRM-ratkaisusta meiltä!


Jätä yhteystietosi, niin sovitaan yhteinen palaveri asiantuntijoidemme kanssa:
¹ ²) Katso tarkemmin Elisan tietosuojaperiaatteet.
Ilmoittautuessasi webinaariimme, tapahtumaamme tai lataamalla jonkin oppaistamme tallennamme sinusta tarvittavat yhteystiedot ja yhdistämme ne asiakastietojärjestelmäämme. Näin saamme tiedon tekemistäsi toimista esimerkiksi asiakaspalvelumme tietoon. Yhdistämistä tarvitaan erityisesti tilanteissa, joissa esimerkiksi tapahtuman ajankohta muuttuu ja haluamme ottaa sinuun yhteyttä.