Microsoft Dynamics 365 CRM tukee myyntiäMicrosoft Dynamics 365 CRM tukee myyntiä
Microsoft Dynamics 365

Dynamics 365 - nykyaikainen CRM tehostaa myyntiä datalla

Microsoft Dynamics 365 -ratkaisulla hoidat asiakassuhteita paremmin ja tehostat myynnin prosesseja. Moderni teknologia ja datan parempi hyödyntäminen tukevat liiketoiminnan kasvua.

Microsoft Dynamics 365 yhdistää CRM- ja ERP-järjestelmien parhaat puolet. Se antaa 360° näkymän asiakkaidesi koko elinkaareen kokoamalla yhteen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun tiedot. Kun tieto on yhdessä paikassa, työntekijäsi palvelevat asiakkaita juuri oikealla tapaa, oikeaan aikaan.

Dynamics 365 on monipuolinen ratkaisu, joka voidaan rakentaa yrityksesi tarpeiden mukaan. Elisan sertifioidut asiantuntijat auttavat hyödyntämään ratkaisua siten, että se palvelee liiketoimintasi tavoitteita, prosesseja ja työntekijöidesi arkea.

Tekoälyavusteiset ominaisuudet parantavat tuottavuutta ja tehokkuutta nyt myös Dynamicsissa – Copilot for Dynamics 365:n eri versiot integroituvat saumattomasti D365:n toimintoihin.

Tutustu Dynamics 365 -palveluun ja ota yhteyttä!

Katsotaan yhdessä toimiva CRM-ratkaisu yrityksellesi!

Ota yhteyttä

Dynamics 365 parantaa asiakasymmärrystä

Dynamics 365 CRM:n ominaisuudet

Miten Dynamics 365 toimii?

Dynamics 365 (D365) -työkalu tuo datan ja digitalisaation osaksi asiakassuhteiden hoitoa. Pilvipohjainen ratkaisu tekee tiedonjaosta joustavaa, sillä asiakastiedot tallentuvat reaaliaikaisesti ja yhteen paikkaan. Näin työntekijäsi näkevät viimeisimmät tiedot asiakkaista ja voivat palvella heitä henkilökohtaisesti.

Dynamics 365 integroituu vahvasti myös viestintään ja markkinointiin. Automaatioilla ja älykkäillä ominaisuuksilla viestit asiakkaille personoidusti. D365 on osa Microsoft 365 -ekosysteemiä, joten se integroituu saumattomasti myös muihin Microsoftin ohjelmistoihin, kuten Office 365 -sovelluksiin sekä Power Platformin analytiikkatyökaluihin ja sovelluskehitykseen.

Dynamics 365:n hyödyt

Dynamics 365:n keskeiset hyödyt

  • Copilot-tekoälyominaisuuksilla parannat eri toimintojen tuottavuutta ja tehokkuutta
  • Tietojen yhdistäminen on tehokasta ja helppoa
  • Kaikki oleellinen tieto työntekijöille ja johdolle yhdestä ratkaisusta
  • Asiakasrajapinnan liiketoimintaprosessit samassa sovelluksessa
  • Asiakasymmärryksen kasvaessa voit kehittää asiakassuhteita suunnitelmallisesti
  • Liiketoiminnan tuottavuutta on helpompi seurata prosessityökaluilla ja analytiikalla
  • Katso tallenne Dynamics 365:n tekoälypohjaisten ratkaisujen hyödyntämisestä markkinoinnissa
Dynamics pienille ja keskisuurille yrityksille

Dynamics on toimiva ratkaisu myös pienille ja keskisuurille yrityksille

Tarjoamme Dynamics 365:seen pohjautuvaa CRM-ratkaisua PK-yrityksille. Palvelu on suunniteltu PK-yrityksen tarpeet huomioon ottaen ja sen avulla yrityksesi voi parantaa asiakastyötä ja myyntiä.

Peruspaketin avulla saat hyötyä tiedon hallintaan, asiakasviestintään sekä  raportointiin. Palvelua voi myös täydentää lisäominaisuuksilla yrityksesi tarpeiden mukaisesti.

Elisan asiakas Business Center Pohjois-Savo kertoo Dynamics 365 -CRM:n kokemuksista

Business Center Pohjois-Savo:

“CRM:n suunnittelu ja käyttöönotto on sujunut meillä mallikkaasti, kiitos Elisan. CRM:n ulkoasu toteutettiin myös Business Centerin ilmeellä.”

Lue koko asiakastarina

Elisa on kokenut CRM-kumppani

  • Toteutamme CRM-ratkaisun yrityksesi tarpeiden mukaan

    Yhdistämme ihmiset, liiketoiminnan ja teknologian toimivaksi kokonaisuudeksi. Rakennamme Dynamics 365 -ratkaisun siten, että se todella palvelee yrityksesi tarpeita. Microsoftin virallisena kumppanina tunnemme Dynamics 365:n mahdollisuudet ja osaamme hyödyntää niitä yrityksesi avuksi.

  • Kattavat palvelumme tukevat tulevaisuuden kasvua

    Olemme täyden palvelun CRM-kumppani. Asiantuntijamme auttavat liiketoiminnan konsultoinnista tekniseen toteutukseen. Kehitämme palveluitamme jatkuvasti ja autamme optimoinaan CRM-ratkaisua siten, että se tukee liiketoimintasi kehitystä. Näin varmistamme, että CRM palvelee myös yrityksesi muuttuvia tarpeita.

  • Varmistamme yrityksellesi sujuvan arjen ja kehittymisen

    Elisan huolenpitomallilla pidämme huolta siitä, että yrityksesi on tyytyväinen. Saat yrityksellesi oman palvelupäällikön, joka vastaa siitä, että saat täyden hyödyn CRM-järjestelmästä ja palveluistamme. Voit halutessasi valita palvelupyyntöihisi ratkaisuajan, jossa pyyntösi ratkaistaan. Jos lupauksia ei pidetä, saat palvelumaksusi takaisin.

CRM-palvelut ja -konsultointi Elisalta

Elisan CRM-palveluihin kuuluu

Asiantuntijamme auttavat esimerkiksi näissä asioissa:

  • D365-kokonaisuuden suunnittelu asiakkaan tarpeen mukaan
  • CRM:n käyttöönotto ja tekninen toteutus
  • Integraatiot muihin järjestelmiin, kuten ERP-järjestelmään
  • Raportoinnin ja seurantanäkymien kehitys
  • Henkilöstön ja pääkäyttäjän koulutukset
  • Jatkuva ylläpito, optimointi ja pienkehitys
  • Toteutamme myös auditointeja ohjelmiston käyttöön. Auditissa tarkistamme, että D365 on käytettävä, ajantasainen ja tukee yrityksesi prosesseja. Lisäksi analysoimme lisenssien käytön ja kustannustehokkuuden, jotta yrityksesi ei maksa turhasta.

Elisa on vuoden 2023 Microsoft-kumppani

Microsoft Partner of the Year 2023

Palkinto jaetaan vuosittain osoituksena laaja-alaisesta osaamisesta Microsoft-teknologioiden hyödyntämisessä asiakkaan tarpeiden mukaisesti.

Rakennetaan yhdessä toimiva CRM yrityksellesi

Asiantuntijamme auttavat saamaan CRM-järjestelmästä kaiken hyödyn irti. Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää:

jätä yhteystietosi

CRM - Asiakascase

Elisan asiakascase: Metsä Group hyödyntää Dynamics 365 -ohjelmistoa

Metsä Group

Metsä Groupin tavoitteena oli parempien tulosten saavuttaminen tehokkaampien prosessien ja paremmin käytössä olevan tiedon avulla. Projektin tavoitteina oli ostoihin sitoutuneen pääoman kierron nopeuttaminen ja laadun parantaminen. Teknisen ratkaisun pohjana toimii Microsoft Dynamics 365, jolla järjestelmien kirjosta tehtiin yksi kokonaisuus, joka on enemmän kuin osiensa summa. Järjestelmäkokonaisuudella hallitaan toimittajia, sopimuksia ja kategorioita sekä kilpailutus- ja ostoprosesseja.

Lue Metsä Groupin asiakascase

Lue lisää CRM-aiheesta

B2B-myynti

Lataa ilmainen opas B2B-myynnin ja CRM-järjestelmän kehittämisestä!

Lataa Rakenna myyntiprosessi asiakasta varten – vinkit asiakaslähtöiseen B2B-myyntiin -opas, jossa asiantuntijamme antavat vinkit B2B-myyntiprosessien kehittämiseen.

Oppaasta löydät myös vinkit, miten toimiva CRM-järjestelmä helpottaa myynnin työtä. Lisäksi kerromme viisi askelta, miten kehität CRM-järjestelmääsi käytännössä eteenpäin.

Lataa opas

Yhdista-asiointi-myynti-ja-markkinointi-asiakkaan-ymparille

Lataa ilmainen asiantuntijaopas

Oppaassa pureudumme siiloutumisen juurisyihin ja esittelemme parhaimmat käytännöt yhteisten toimintamallien kirkastamiseen.

Asiantuntijaoppaamme auttaa hahmottamaan, miten asiakaspalvelun, myynnin ja markkinoinnin yhdistäminen asiakkaan ympärille tuottaa asiakkaalle enemmän arvoa.

Lataa opas

Dynamics Sales ja Dynamics Marketing -ominaisuudet

Paranna asiakaskeskustelujen laatua Dynamics Sales ja Dynamics Marketing -ominaisuuksilla

Dynamics Sales ja Dynamics Marketing -ominaisuudet kehittävät ja tukevat parempia asiakaskeskusteluja. Tietoiskusta saat apua myynnin keskittymistä ohjaaviin ja helpottaviin, sekä markkinoinnin seurantaa tukeviin ominaisuuksiin.

Lisäksi opit myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä syventävistä mahdollisuuksista sekä tekoälyn ja datan hyödyntämisestä asiakashankinnan tukena.

Lataa tallenne

Kysy lisää CRM-ratkaisusta meiltä!

Jätä yhteystietosi, niin sovitaan yhteinen palaveri asiantuntijoidemme kanssa:

¹ ²) Katso tarkemmin Elisan tietosuojaperiaatteet.

Ilmoittautuessasi webinaariimme, tapahtumaamme tai lataamalla jonkin oppaistamme tallennamme sinusta tarvittavat yhteystiedot ja yhdistämme ne asiakastietojärjestelmäämme. Näin saamme tiedon tekemistäsi toimista esimerkiksi asiakaspalvelumme tietoon. Yhdistämistä tarvitaan erityisesti tilanteissa, joissa esimerkiksi tapahtuman ajankohta muuttuu ja haluamme ottaa sinuun yhteyttä.