Digitaalinen palvelujärjestelmä helpottaa asiointia ja parantaa palveluaDigitaalinen palvelujärjestelmä helpottaa asiointia ja parantaa palvelua
Elisa Monipalvelujärjestelmä

Digitaalinen palvelujärjestelmä helpottaa asiointia ja viestintää

Elisa Monipalvelujärjestelmä on digitaalinen palvelualusta, jolla parannat asiakaskokemusta helposti. Ratkaisussa tarjoat asiakkaillesi tabletin tai infopäätteen, josta he saavat heitä kiinnostavaa sisältöä ja apua asiointiin. Voit lisätä tablettiin haluamasi toiminnallisuudet, kuten sovelluksia, pelejä, ohjeita, videoita, asiakaskyselyitä ja yhteydenottokanavan henkilökuntaasi.

Elisa Monipalvelujärjestelmä sopii moneen käyttötilanteeseen, kuten sairaalaan, kirjastoon tai hotelliin. Palvelujärjestelmän sisältö personoidaan yrityksesi asiakaskunnan ja fyysisen tilan mukaan, jotta se tukee asiakkaidesi asiointia saumattomasti. Tutustu ja kysy lisää!

Elisa Monipalvelujärjestelmä on kehitetty 100%:sesti Suomessa. Kotimainen palvelu on turvallinen ja sen data säilytetään aina Suomessa.

Pyydä demo

Mikä on Monipalvelujärjestelmä?

Elisa Monipalvelujärjestelmä on digitaalinen viestintäjärjestelmä ja sovellus

Elisa Monipalvelujärjestelmä on Suomessa kehitetty digitaalinen palvelujärjestelmä. Palvelujärjestelmää voi hyödyntää esimerkiksi yhteydenpitoon, tiedottamiseen, viihtymiseen ja asiakaspalautteiden keräämiseen. Ratkaisu sopii sekä sisäiseen että ulkoiseen viestintään.

Monipalvelujärjestelmä toimii sovelluksena päätelaitteessa, kuten tabletissa, sekä tietokoneen selaimessa. Räätälöimme sovelluksen käyttöliittymän tarpeidesi mukaan. Esimerkiksi sairaalassa potilas saa käyttöönsä tabletin, jolla hän voi lukea hoito-ohjeita, pelata tai viestiä hoitohenkilökunnan ja omaisten kanssa.

Palvelu koostuu tabletista, erilaisista kiinnitysratkaisuista, sovelluksesta sekä helppokäyttöisestä sisällöntuotannon ja -hallinnan käyttöliittymästä. Järjestelmä sisältää kattavat raportointiominaisuudet ja lukuisia muita lisäpalveluja.

Kysy lisätietoja

Palvelujärjestelmän hyödyt

Elisa Monipalvelujärjestelmällä voidaan helpottaa asiointia esimerkiksi hotellissa

Hyödyt asiakkaalle

  • Tärkeät tiedot ja kiinnostavat sisällöt löytyvät nopeasti. Esimerkiksi hotellihuoneen tabletilta asiakas näkee hotellin infot, ravintolan menun ja paikalliset aktiviteetit.
  • Nopea yhteydenotto henkilökuntaan. Esimerkiksi sairaalassa voi hälyttää hoitajan paikalle ja kertoa, minkälaista apua tarvitsee.
  • Monipuolinen sovellustarjonta tuo viihtyvyyttä. Järjestelmän kautta voit tuoda asiakkaallesi halutut viihdetoiminnot hallitusti. Esimerkiksi sairaalassa tietyt sovellukset, jotka on tarkoitettu asiakkaiden käytettäväksi.
Digitaalinen palvelualusta helpottaa yrityksen viestintää asiakkaiden kanssa

Hyödyt yritykselle

  • Keskitetty sisällöntuotanto- ja viestintäkanava. Voit viestiä helposti sekä asiakkaille että omalle henkilökunnalle yhdestä käyttöliittymästä.
  • Personoitua sisältöä vaivattomasti. Voit jakaa sovelluksen käyttäjät ryhmiin ja tarjota juuri oikeaa infoa oikealle kohderyhmälle. Näin lähetät esimerkiksi venyttelyohjeita fysioterapian potilaille ja raskausajan ohjeita odottaville äideille.
  • Tietoturvallista ja henkilökohtaista viestintää. Sovelluksella voit käydä video- ja chat-keskusteluita asiakkaan tai työkavereiden kanssa.

Digitaalisen palvelualustan käyttökohteita

  • Terveydenhuolto

    Palvelujärjestelmä sopii potilaiden tiedottamiseen, ohjeistukseen ja viihtyvyyden parantamiseen. Lisäksi se on helppo yhteydenpitokanava hoitohenkilökunnan, potilaiden ja omaisten välillä.

  • Hotelli

    Hotelliasiakas saa informaatiota hotellista ja nähtävyyksistä ja voi tehdä tilauksia suoraan tabletilla. Hänelle voidaan kohdistaa tietoa sen mukaan, onko hän loma- vai työmatkalla.

  • Kauppa

    Palvelujärjestelmää voi hyödyntää esimerkiksi info-näyttönä, josta asiakas löytää ostoskeskuksen liikkeet. Myymälän sisällä hän voi katsoa tietoa tuotteista tai kutsua myyjän luokseen.

  • Valtion tai kunnan julkinen tila

    Helppo virastoasiointi Kelan, Maistraatin, Verottajan tai muiden viranomaislomakkeiden täyttämiseen. Palvelujärjestelmä toimii sähköisenä työpöytänä, jossa lomakkeiden täyttäminen on helppoa ja turvallista.

  • Kirjasto

    Kirjastossa digitaalinen palvelualusta auttaa kirjaston vierailijoita saamaan nopeasti apua. Palvelualustaan voidaan lisätä kutsunappi, jolloin kirjastonhoitaja osaa tulla asiakkaan luokse ja auttaa häntä juuri oikealla hetkellä.

  • Teollisuus

    Teollisuudessa palvelualusta helpottaa viestintää ja lisää turvallisuutta. Sovelluksella työntekijä voi lukea ohjeita, tehdä turvallisuushavaintoja sekä viestiä työkavereiden kanssa. Järjestelmässä toimii myös digitaalinen radiopuhelin, jolla voidaan korvata analoginen radiopuhelin.

Asiakascaseja

Uusi Lastensairaala

Uusi Lastensairaala käyttää monipalvelujärjestelmää potilashuoneissa. Lapset saavat sairaalaan saapuessa käyttöön tabletin, jossa on:

  • Tietoturvalliset video-, chat- ja puheyhteydet läheisten, koulun ja hoitohenkilöstön välillä
  • Viihdettä, aktiivisuutta ja informaatiota potilaalle
  • Sairaalan keskitetty tiedottaminen
  • Osallistuminen sairaalassa järjestettäviin tapahtumiin monipalvelupäätteellä ja internet-selaimella
  • Ruokatilauksen tekeminen
Monipalvelujärjestelmä tukee vastasyntyneiden perheitä HUS:n perhepesähotellissa

HUS Perhepesähotelli

Synnyttäneiden perhepesähotellissa tarjotaan synnytyksen jälkeistä hoitoa terveille synnyttäjille ja vastasyntyneille. Perhepesässä monipalvelujärjestelmän tabletit ovat käytössä potilashuoneissa ja hoitajien kansliassa.

Perheet saavat sairaalaan saapuessa käyttöön tabletin, jossa on:

  • Tietoturvallinen chat-yhteys potilaan ja hoitohenkilöstön välillä
  • Synnyttäjille tärkeää informaatiota
  • Perhepesän tiedotteet
  • Viihdettä

Haluatko kuulla lisää Elisa Monipalvelujärjestelmästä?

Ota yhteyttä

Digitaalinen palvelualusta on helppo ottaa käyttöön

Monipalvelujärjestelmän käyttöönotto

Elisa Monipalvelujärjestelmä on helppo ottaa käyttöön. Voit valita valmiista moduuleista ne osat, joita haluat saada palveluun mukaan.

Teemme asiakkaillemme usein alkuun kevyen palvelumuotoilun sprintin. Palvelumuotoilusprintissä selvitämme loppukäyttäjien tarpeet ja varmistamme, että digitaalinen palvelumme tukee aidosti asiakkaittesi palvelukokemusta.

Kysy lisätietoja tai pyydä tarjous