Tietojen keräys kiinteän verkon ongelmatilanteissa

Ennen kuin otat yhteyttä Elisan Yritysasiakaspalveluun kiinteän verkon ongelmatilanteissa, ota tässä ohjeessa olevat tiedot ylös.

Ota nämä tiedot ylös

Jos mahdollista, soita asiaasi liittyvän tietokoneen, puhelimen tai laajakaistaliittymän äärestä, jotta pystyt vastaamaan Elisan Vikapalvelun esittämiin kysymyksiin.

  • Ota ylös tietokoneessasi mahdollisesti olevan palomuuri- ja virustorjuntaohjelmiston nimi ja versio.  
  • Tarkista modeemisi merkki ja malli, mikäli sinulla on ulkoinen ADSL-modeemi tai kaapelimodeemi. Lisätietoja saat laitteen ohjekirjasta ja pakkauksesta sekä tutkimalla laitteeseen kiinnitettyjä tarroja ja tekstejä.  
  • Mikäli mahdollista ota lisäksi sopimuspaperit, kuten esimerkiksi tilaus- ja toimitusvahvistus, valmiiksi esille. Niissä olevia tietoja saatetaan tarvita asiasi käsittelyssä. Vastaavat tiedot löytyvät myös Yritysten OmaElisasta.  

Lue lisää laajakaistaan liittyviä ohjeita