Elisa Yritystietoturvan puhelintuki

Käytössäsi on Elisa Yritystietoturva, joka sisältää avuksesi puhelintuen tietoturvaongelmissa.

Mitä puhelintuki sisältää?

Puhelintuesta vastaa yhteistyökumppanimme F-Secure. Puhelintuki tarjoaa sinulle apua seuraavissa tilanteissa:

  • Saat tietovuotohälytyksen
  • Kohtaat haittaohjelmia tai hakkerointia
  • Joku on tehnyt luvattoman verkko-ostoksen luottokortillasi
  • Olet antanut henkilötietojasi epäilyttävälle soittajalle tai sivustolle
  • Olet kadottanut passisi, lompakkosi, ajokorttisi tai jonkin muun tärkeän asiakirjan
  • Olet saanut epäilyttävän sähköpostin tai puhelun
  • Olet kokenut identiteettivarkauden
  • Laitteesi on rikkoutunut ja tärkeitä tiedostoja on kadonnut
  • Haluat pienentää digitaalista jalanjälkeäsi (ennaltaehkäisevä tietoturvaneuvonta)
  • Puhelintuki ei auta F-securen toteuttamien tuotteiden häiriötilanteissa eikä muussa teknisessä tuotetuessa

Miten saan yhteyden puhelintukeen?

Puhelintuki palvelee sinua numerossa 09 424 585 66 (mpm/pvm). Tuki on avoinna klo 08-17.

Palvelua voit saada suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Halutessasi puhelintuki voi ottaa etäyhteyden laitteeseesi ratkaistaksesi asian.