Raportointi- ja asiointipalvelut yrityksilleRaportointi- ja asiointipalvelut yrityksille
Elisan raportointi- ja asiointipalvelut

Helppokäyttöiset raportointi- ja asiointipalvelut tukevat yrityksesi liiketoimintaa ja arkea

Elisan raportointipalvelu tuo ajantasaisen näkymän Elisan tarjoamien ICT-palveluiden toimivuuteen. Yhdistämme dataa ICT-ympäristösi eri järjestelmistä ja näytämme visuaalisilla dashboardeilla, miten yrityksesi IT-palvelut ja tietoliikenne kehittyvät.

Parempi näkyvyys ICT-ympäristön tapahtumiin ja mittareihin auttaa yritystäsi reagoimaan muutoksiin nopeasti ja tekemään liiketoimintapäätöksiä datan pohjalta.

Elisalta saat myös asiointiportaalit yrityksesi arkeen. Asiointiportaaleilla yrityksesi pääkäyttäjä sekä työntekijät pääsevät helposti hallinnoimaan arjen työvälineitä.

Raportointipalvelu on esiteltynä myös YouTubessa. Tutustu eri ratkaisuihimme ja kysy meiltä lisää!

kysy lisää palveluistamme

Oletko jo Elisan asiakas?

Kirjaudu raportointiportaaliin

Raportointipalveluun saat tukea ohjesivultamme, josta löydät myös tukikanavat.

Fokus raportointipalvelun tuotekuvauksen löydät tästä.

Kehitämme raportointia jatkuvasti eteenpäin yhdessä yrityksesi kanssa, jotta se palvelee myös yrityksesi muuttuvia tarpeita.

Näin Elisan raportointipalvelu toimii

Elisalla on laaja palvelutarjoama ja osaaminen ICT-ympäristön raportoinnista. Katsomme yrityksesi tarpeen ja ICT-palveluiden mukaan sopivat raportointinäkymät, joista pääset tekemään seurantaa helposti.

Raportointipalvelumme toimii Elisa Fokus -portaalissa, johon tuodaan dataa eri järjestelmistä. Fokus-portaalin keskeiset ominaisuudet ovat:

  • Ajantasaiset ja visuaaliset näkymät ICT-ympäristön tilaan ja kehitykseen.
  • Läpinäkyvä seuranta, miten Elisan tarjoamat ICT-palvelut toimivat.
  • Helppokäyttöinen käyttöliittymä ja automaattisesti päivittyvät näkymät.
  • Elisa Santa Monican asiakkaat pääsevät lisäksi seuraamaan tilauksia, toimituksia, palveluita ja projekteja Fokuksen hallintaportaalissa.

Elisan raportointipalveluun kuuluu lisäksi palvelun käyttötuki, ohjeistukset sekä käyttöoikeuksien hallinta.

Elisan raportointipalvelu tuo monia hyötyjä

  • Ohjaa päätöksentekoasi ajantasaisella datalla

    Autamme yritystäsi hyödyntämään dataa liiketoiminnan tukena. Läpinäkyvällä ja kokonaisvaltaisella seurannalla saat selkeän ymmärryksen ICT-ympäristöstäsi ja liiketoimintasi tilasta. Näin saat dataa päätöksenteon tueksi ja näet, miten eri toimenpiteet vaikuttavat tuloksiin.

  • Säästää aikaasi ja vähentää manuaalista työtä

    Analyyseilla ja visuaalisilla näkymillä näet nopeasti, mihin suuntaan yrityksesi kehittyy. Automaatioilla ja integraatioilla pystymme tehostamaan datankäyttöä ja raportointia, jotta tiedot päivittyvät hetkessä oikeille henkilöille. Tämä säästää aikaasi ja resurssejasi.

  • Auttaa havaitsemaan ongelmat nopeasti

    Ajantasaisista raportointinäkymistä näet ongelmatilanteet ja poikkeavat tapahtumat heti. Näin pääset reagoimaan ICT-ympäristösi ongelmiin nopeasti ja minimoit vahingot. Selkeillä kuukausi- ja vuosinäkymillä pääset myös seuraamaan trendejä ja kehitystä eri aikoina.

Asiointipalvelut helpottavat käyttäjän arkea

Asiointiportaalissa pääkäyttäjille autamme yrityksesi pääkäyttäjää hallinnoimaan tilattuja laitteita ja palveluita helposti. Asiointiportaalit loppukäyttäjille taas mahdollistavan sen, että työntekijät pääsevät hallinnoimaan omia työvälineitä ja liittymiä omissa portaaleissaan.

Pääkäyttäjän asiointiportaali

Yrityksen OmaElisa on kätevä asiointiportaali pääkäyttäjälle

Yritysten OmaElisa on kätevä itsepalvelukanava yrityksen pääkäyttäjälle. Yritysten OmaElisassa pääkäyttäjä voi esimerkiksi:

  • Nähdä Elisalta tilatut tuotteet ja palvelut
  • Tilata ja hallinnoida työntekijöiden liittymiä
  • Hallinnoida sopimuksia

Huom: Elisa Santa Monican asiakkaat pääsevät hallinnoimaan ja seuraamaan tilauksia ja palveluita Elisa Fokuksessa.

Yritysten OmaElisa on ilmainen. Rekisteröidy ja kirjaudu OmaElisaan.

Loppukäyttäjien asiointiportaalit

Työntekijän OmaElisasta työntekijäsi voivat seurata oman puhelinliittymänsä tietoja

1) Työntekijän OmaElisa

Kun yritykselläsi on Elisan puhelinliittymät, työntekijäsi näkevät oman liittymänsä tiedot Työntekijän OmaElisassa.

Työntekijän OmaElisassa loppukäyttäjä voi:

  • Nähdä reaaliaikaisen liittymän käytön ja puheluerittelyn
  • Tarkistaa PUK-koodin
  • Katsoa ulkomaanpuheluiden ja -datan käyttörajat
  • Valita sopivat työvälineet työntekijän laitekaupasta (tämä on käytössä vain, jos yrityksesi on luonut laitekaupan Työntekijän OmaElisaan).

Tutustu palvelun ohjeisiin ja kirjaudu Työntekijän OmaElisaan.

Elisa Aula on kätevä IT-palvelukanava työntekijöille

2) Elisa Aula

Elisa Aula on kattava IT-palvelukanava yrityksesi työntekijöille.

Elisa Aulassa työntekijäsi voivat:

  • Tilata työvälineitä ja sovelluksia
  • Tehdä tukipyyntöjä IT-tuelle
  • Viestiä IT-tuen kanssa chat-kanavassa suoraan

Elisa Aula mukautetaan yrityksesi tarpeeseen sopivaksi. Kysy lisää myynniltämme!

Haluatko kuulla lisää raportointi- ja asiointipalveluistamme?

Jätä yhteystietosi, niin kerromme lisää eri ratkaisuistamme:

Ota yhteyttä