Yritysten OmaElisa - Asiointi

Yritysten OmaElisa

Yritysten OmaElisassa arki on helpompaa! Palvelua käyttämällä vältät asiakaspalveluun jonottamisen ja saat arjen helpotusta sekä rahanarvoisia etuja. Voit silti aina ottaa yhteyttä omaan yhteyshenkilöösi tai yritysasiakaspalveluun.

Yritysten OmaElisa on tarkoitettu yritysten pääkäyttäjille eli henkilöille, joilla on yrityksen nimenkirjoitusoikeus.

Lue sisältö englanniksi: OmaElisa for Companies

Mitä Yritysten OmaElisassa voi tehdä?

OmaElisassa kaikki tämä hoituu ilmaiseksi:

  • Laskut

    • Maksa laskuja
    • Lataa laskukopioita
    • Tarkastele laskuhistoriaa
    • Muokkaa laskutustietoja
    • Luo ja hallitse laskutussopimuksia

  • Liittymät

    • Tarkasta liittymän PUK-koodi
    • Tilaa ja aktivoi puhe- ja nettiliittymät työntekijöille
    • Päivitä liittymätyyppejä ja tilaa lisäpalveluita
    • Seuraa liittymien käyttöä
    • Aseta liittymille viihde- ja palveluestoja
    • Sulje liittymä väliaikaisesti, jos laite on kadonnut
    • Irtisano ylimääräiset liittymät
  • Laitteet

    • Tilaa puhelimet, tietokoneet ja lisälaitteet työntekijöille
    • Lunasta laitteita yritykselle tai työntekijöille
    • Jätä vahinko- tai huoltoilmoitus viallisesta laitteesta
  • Palvelut

    • Tilaa monipuolisia palveluita tietoturvasta vaihde- ja vastaajapalveluihin
    • Tarkastele palveluiden tietoja 

  • Tuki ja vikatilanteet

    • Ratkaise verkko- ja puhelinongelmat vikakorjaimen avulla
    • Chattaa asiakaspalvelijan kanssa
    • Lue vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin

Ota käyttöön Yritysten OmaElisa

Edut ja tarjoukset

Sen lisäksi, että hallinnoit yrityksesi asioita ilmaseksi, Yritysten OmaElisa tarjoaa myös rahanarvoisia etuja. Kirjautumalla saat käyttöösi juuri sinun yrityksellesi kohdistettuja tarjouksia Elisan tuotteista ja palveluista.