Itsepalvelu parantaa asiakaskokemusta ja asiakaspalvelun tehokkuutta
Kuinka tehdä asioinnista mahdollisimman helppoa niin asiakkaille kuin asiakaspalvelijoille? Lisäämällä mahdollisuuksia ratkaista asiat itsepalveluna.
15.4.2021
Kolme syytä kiinnostua puheentunnistuksesta asiakaspalvelussa
Suomenkielinen puheentunnistus on nyt täällä, ja yrityksesi asiakaspalvelussa voisi palvella ihmisten rinnalla puhebotti. Puhebotit helpottavat ja
13.4.2021
Johda asiakaspalvelua tiedolla, älä arvauksilla
Kuvittele mielessäsi tilanne, jossa yrityksen asiakkaiden määrä kasvaa ja yhteydenotot asiakaspalveluun puolestaan laskevat. Mietitkö, mistä on kyse?
15.3.2021
Näin syntyy läpinäkyvä ja yhtenäinen asiointikokemus monikanavaisesti
Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittäminen on tärkeää kilpailukyvylle ja monet yritykset kehittävät niitä aktiivisesti. Asiakaspalvelun ja
23.2.2021
Puheentunnistuksella analoginen puhe digitaaliseksi dataksi
Toimiva, suomen kieltä ymmärtävä puhebotti? Kyllä, nykyään se on mahdollista. Suomenkielinen puheentunnistus eli NLP raivaa tietä asiakaspalvelutoiminnoissa.
8.2.2021
Viisi vinkkiä nykyaikaisen asiakaspalveluratkaisun valintaan
Mietityttääkö yrityksesi asiakaspalvelun työkalujen ajanmukaisuus, asiakas- ja työtekijätyytyväisyys tai asiakaskokemuksen nykytila? Olet oikeilla jäljillä!
12.11.2020
Puhebotti tekee asiakaspalvelusta brändin kirkkaimman tähden
Puheentunnistusrobotti ja puhebotti antaa asiakaspalvelulle vahvan työkalun hoitaa yksinkertaiset tapaukset nopeasti jättäen vaikeimmat ihmisen ratkaistavaksi.
16.9.2020
Puhebotti auttaa kiireestä eroon
K2 Turvapalvelut antoi osan asiakaspalvelustaan puhebotin hoidettavaksi. Se lyhensi odotusaikoja ja auttoi kiinteistöhuollon tehokkaassa järjestämisessä.
10.7.2020
Interfloran chat – tietoa, suosituksia ja inspiraatiota
Digitalisaatio on Interfloran arkea, yli puolet sen välittämistä kukkatervehdyksistä tilataan verkosta. Chat tuo verkkoon henkilökohtaisen palvelun.
24.4.2017
Kelan digipalvelut edistävät kansalaisten yhdenvertaisuutta
Kelan tehtävä on huolehtia perusturvasta eri elämäntilanteissa. Tässä työssä Kelan digipalvelut ja sen digikanavat ovat nousseet yhä isompaan rooliin.
1.11.2016