Azure Open AI on tietoturvallinen tekoäly yritykselle
Azure OpenAI:n päälle luodulta tekoälyratkaisulta voi kysyä yrityksen sisäisiä asioita ja se on tietoturvallinen käyttää.
18.12.2023
”Tekoäly tässä hei, kuinka voin palvella?”
Älykkäät tietämyskannat ja tekoäly tulevat lähivuosina muuttamaan asiakaspalvelua merkittävällä tavalla. Se voi tehdä myös ihmisasiakaspalvelijoista fiksumpia.
18.5.2017
Interfloran chat – tietoa, suosituksia ja inspiraatiota
Digitalisaatio on Interfloran arkea, yli puolet sen välittämistä kukkatervehdyksistä tilataan verkosta. Chat tuo verkkoon henkilökohtaisen palvelun.
24.4.2017
Chatin pieni ikkuna avaa uusia mahdollisuuksia pk-yrityksen myyntiin
Chat-palvelu nähdään usein vain mahdollisuutena vastata asiakkaan kysymyksiin, mutta se on paljon muutakin. Tässä viisi loistavaa syytä panostaa chattiin
6.2.2017
5 askelta asiakastyytyväisyyden parantamiseksi
Tyytyväisen asiakkaan resepti sisältää monta ainesosaa, mutta se ei ole kovin monimutkainen. Näillä vinkkeillä leivot uskollisen asiakkaan.
6.9.2016